Montako paukkua pitää juoda, jotta valuu pöydän alle?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.02.2009 - 19:28

Riippuu ihmisestä: sukupuolesta, painosta, kuinka paljon olet aiemmin juonut.. Ehkä kannattaa kuitenkin lopettaa se ryyppääminen hyvissä ajoin kun vielä pystyt istumaan tuolilla, muuten voi sattua ikävästi..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.02.2009 - 19:30

Ei muuten kannata kokeilla, siinä voi käydä huonosti : (

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 19:33

Riippuu vanhoista pohjista, sinun painostasi,alkoholinsietokyvystäsi, sukupuolesta , polttaako maksa hyvin vai ei.
Mutta uskon ettei siitä mitään hauskuutta seuraa, paha alkoholimyrkytys vain.
Kysy isältä tai äidiltä, varmaan neuvovat mielellään .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 19:34

Käy välillä veskissä niin ei valu niin paljoa sinne pöydän alle ... siistimpää silleen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 19:35

Elopaino ja kokemus ratkaisee.
Tietynlainen taiteenlaji tämäkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.02.2009 - 19:36

Eurokossu kerta imasulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 19:43

Aika monta. Suosittelen että kokeilisit hyvien kaverien seurassa. Valuminen on käsittääkseni sama kuin sammuminen, ei mikään kiva olotila. Paljon siihen vaikuttaa sen hetkinen virkeystila.
Väsyneenä muutenkin oluita tarvitsee kumota vähemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 20:14

riippuu ihmisestä, esim. minkä kokoinen tai kuinka paljon käyttää alkoholia. Itse olen kerran siinäkunnossa ollu, siinä kyl saa sitä muutamat paukut ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 20:23

Kyllä sinne voi valua ilman viinaakin, jos siellä joku kiinnostaa. Ei siitä kannata käydä selvää ottamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.02.2009 - 20:23

Ja sekin vaikuttaa oletko syönyt, vai otatko tyhjään vatsaan. Alkoholin kanssa ei pidä leikkiä. Seurauksia on noilta lehtien sivuilta viime päivinä saanut lukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 20:32

Niin kuin näät on monet asiat jotka vaikuttaa siihen ja tosiaankin suosittelen" ÄLÄ KOKEILEKKAAN" säästyt monelta muulta harmilta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 22:03

Suosittelen lämpimästi hankkimaan uuden elämän ilman alkoholia. Alkoholi pilaa oman elämäsi, ja mikä pahinta, myös läheistesi elämän :
Ota hyvä ihminen nyt itseäsi niskasta kiinni ja lopeta kokonaan päihteet ja niiden ajattelukin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 00:16

Eipä tule valutuksi reippaastakaan otosta.

Lisätty: 11.02.2009 - 00:18

Niin, se vanha totuus: Viisasten Juoma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 00:18

oli se määrä mikä tahansa se on liian monta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 00:27

Ei pidä juoda, ettei valuisi pöydän alle. Parempi jos pidät huolen ettei kukaan muukaan juo ja valu.

Lisätty: 11.02.2009 - 00:28

Sitäpaitsi lennät ulos kuppilasta ennen kun ehdit valua pöydän alle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 01:02

Ei kannata kokeilla,voi olla aika vaikeaa päästä pöydän-alta pos. Saattaa olla erittäin huono olo,ja jää sinne potemaan päänsräkyä ja huonoa oloa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 03:02

VARO ETTEIVÄT SIIVOOJAT PISTÄ SINUA ROSKIIN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 08:42

Riippuu henkilön alkoholin sietokyvystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 08:47

Eipä ole tullut kokeiltua enkä kokeilekaan. Jos sinä vaikka yrittäisit ja kertoisit muillekin.
En ota myöskään kantaa asiaan koska juominen aika monella saisi vähentyä, se humalahakuinen ja tuhoava nimittäin.

Lisätty: 12.02.2009 - 13:12

Jotkut menvät myös pöydän päälle juotuaan tarpeeksi paljon, sellaista on tullut joskus nähtyä ja yhtä ikävää kun tuo pöydän alle päätyminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 11:53

Siinä ei ole kysymys sietokyvystä vaan alkoholin imeytymisesstä.Eli siitä miten nopeasti paukku imeytyy,elimistöön.Voit nopeuttaa imeytymistä ruoka aineilla tai juoma ytistelmillä.Kokeile seuraavan kerran ravintolassa ,tilaa ykkös olutta ja viskiä,niitä kun juot vuorotellen niin eipä aikaaakaan kun sukellat pöydän alle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 16:46

Riippuu ihan yksilösä. Katsoin kerran yhtä ojelmaa (en muista nimeä) ja siinä oli mies joka joi viisi paukkua ja sitten se vajosi pöydän alle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 19:46

Normaali ravintola-annokset niin villi veikkaus olis kai joku 20kpl, tyhjään vatsaan, tuhdisti syöneenä meneekin sit jo usseempi. Mutta eipä siitä kehuja tule...