Oletko luonteeltasi äkkipikainen??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.02.2009 - 18:49

Tasainen ja rauhallinen vaaka. Sitten kun sytyttää niin todella myös leimahtaa. Myös pitkävihainen niille jotka ovat loukanneet todella syvältä. Lepyn nopeasti ja pyrin aina ensimmäisenä sovittelemaan. Ikä tasoittaa ja auttaa ymmärtämään asioita laajemmin, kuin nuorempana.

Kysyjän kommentti

Taitaa olla vaaka vähän samanlainen kun raru Suuttuu harvoin mutta sitte leimahtaa,kun mitta täyttyy...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.02.2009 - 18:25

Vihaisena olen hyvinkin äkkipikainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 18:31

Kiihdyn hitaasti, mutta alkuunpäästyäni olen valitettavan pitkävihainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.02.2009 - 18:33

Olin nuorempana hyvinkin äkkipikainen, mutta se puoli on tasaantunut iän myötä. Mutta jos suutun olen pitkävihainen, ikävä kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 18:36

Eipä taida olle sellaista vikaa.
(Tasanen luonne aina vihainen) sanotaan, muttei sekään sovi minuun!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 18:38

en sitten alkuunkaan, en edes omasta mielestäni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 18:39

En, minua on todella vaikea suututtaa, mikä saattaa ärsyttää varsinkin ihmisiä jotka ovat suuttuneita minulle ja yrittävät saada minut raivostumaan. Muiden kiukkuisuus yleensä vain huvittaa :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 18:46

Ehkä vähän. Haluan tehdä asiat nopeasti, ja tehdä paljon asioita. Olen ollut tässä kipeänä ja vajaa neljä viikkoa sitten oli poissa kolme päivää ja se teki pahaa. En pysty olemaan paikoillani. Minun täytyy tehdä aina jotakin jotta en tylsisty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 18:51

Joo olen aika tulisieluinen mutta suutun vain asiasta, en ole motkottaja.
Mutta kyllä lepyn ja jos turhasta olen sanonut osaan pyytää anteeksi ja sovittelen : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.02.2009 - 19:20

Bipo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 19:40

En toki, nuorempana ehkä hieman mutta hermot ovat nyt paremmat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 20:05

joissain tilanteissa saattaa tälläista ilmetä varsinkin kun jostain on vihanen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 20:22

Toisinaan hyvinkin sellainen, toisinaan taas kesytetty äkäpussi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 21:01

Ikä ja elämä tasoittavat. Huomaa, ettei mitään hyötyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 21:55

Kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 22:19

olen :[

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 00:27

äkkipikaisesti sanottuna en tietenkään ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 00:31

Valitettavasti olen, vaikkakin joitain ihmisiä kohtaan olen pitkäpinnainen. Tavallaan hermostun itselleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 01:29

Minäkö äkkipikainen... mitä helv.... vihjailet?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 08:02

Kyllä minä olen, mutta lauhdunkin siinä samassa jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 08:25

En varsinaisesti jos tarkoitetaan sitä että nopeasti ja pikaistuksissani tekisin jotain jota sitten saisin katua. Omaan kyllä asioihin nppean reagointikyvyn mutta se ei ole mitään äkkipikaisuutta. Äkkipikainen ihminenhän saattaa pikaistuksissaan vaikka tappaa toisen ja on siis vaarallinen ominaisuus.

Lähteet:
itsetuntemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 08:42

Paremminkin pitkäpinnainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 12:04

Varsinainen rento tyyppi,en käynnisty millään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 14:26

kyllä tenpperamenttia riittä, mutta nyt olen iän myötä yrittänyt rauhoittua, joskus kun kivahdan niin tuskin lausetta loppuun kerkiin, kun jo olen leppynyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 11.02.2009 - 16:29

Silloin kun innostun tai olen vihainen niin olen äkkipikainen, muutoin kyllä koitan harkita tekoja tai sanoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 16:52

Enpä ole, joskus kyllä jos on jo valmiiksi vihainen niin sitten ehkä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 19:50

Kuulemma olen. Mutta tässäkin aiheessa oppia ikä kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 21:21

välillä, se riippuu tilanteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 00:25

Samaistun kissanaiseen tässä asiassa. :)