Kummat kestävemmät: acryyli- vai geelikynnet?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.02.2009 - 18:42

"Akryyli ja geelikynsissä ei ole paljoa eroa muuta kuin että akryylikynnet voi purra vaikka ensinmäisenä päivänä irti että geelikynnet ovat vahvemmat ja myös kalliimmat. itselläni oli ensin akryylikynnet ja sitten geelikynnet huolto maksoi oliko se 55e. itse ottaisin geelikynnet jos jos pitäisi valita että maksaa paremmuudesta sitten enemmän ja huoltaa niitä 2-3 viikon välein että pysyy kunnossa."

Tuolla on pitkä keskustelu aiheesta, lue itse lisää:

keskustelu.suomi24.fi/show.f...0037199209

Itse olen harkinnut geelikynsien laittoa, ne kun näyttävät minusta paremmilta :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 10.02.2009 - 18:34

Miksihän noita tekokynsiä tarvitaan, kun kaikilla on omatkin. Omani ovat kestäneet koko elinikäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 18:35

Rakennekynsi on luonnonkynnen päälle rakennettava kynsi. Rakennekynsiä tehdään yleisimmin joko geelillä tai akryylillä. Konkreettisin ero näiden kahden välillä on tekotapa; geeli on valmista massaa, joka levitetään kynnelle ja kovetetaan UV -lampun alla. Akryylimassa useimmiten tehdään akryylinesteestä sekä akryylijauheesta jolloin se kuivuu päästessään kosketuksiin ilman kanssa. On myös UV-kovetteisia akryylejä. Akryyli on kuivuneena hieman kovempaa kuin geeli, muttei kuitenkaan suoranaisesti vaikuta kynen pysyvyyteen. Ihmisten kynsilaadut ovat erilaisia, joten toisen kynnellä pysyy paremmin akryyli, toisen kynnelle geeli on parempi vaihtoehto. Yksi suuri vaikuttava tekijä on oman kynnen kosteuspitoisuus. Luonnonkynnen, jolle rakennekynsi tehdään, tulee olla terve.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 18:55

Mun kaveri laitatti akryyliynnet täs puoltoista kuukautta sitten ja todella hyvin on kestänyt : )
Eli vastaan akryyli. : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 20:38

Kyllä omat on parhaat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 21:17

Syö kalkkia ja kalciumia niin saat ihan omat kestävät kynnet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 21:54

Valitettavasti minulla ei itsellä kumpiakaan ,mutta joskus olen tuntenut selässäni kynsien kestävän todella hyvin, en tosin tiedä ovatko olleet aidot vai tehdyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 08:03

Geelikynnet on kestävämmät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 10:14

Ei harmainta aavistusta, omat kynnet ovat riittäneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 00:27

Tämä on samaa sarjaa kuin hiustenpidennys eli ei omaa kokemusta lainkaan. Arvelen, että geelisemmoiset ovat paremmat, jos kerta maksavat enemmän. Vai?