Speciali ruokanne? mitä tykkäätte laittaa ja mikä helppoa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.02.2009 - 20:25

Juustopekonikeitto
Kalaruuat - Lasagne - Pasta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 10.02.2009 - 18:30

Kaikki keitot on helppotekoisia ja myös tykkään niistä. Eikä tekemäni risottokaan ole monimutkainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 18:39

vokaten kokkaaminen on helppoa ja lopputulokset yllättävän maistuvia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 18:46

Erilaiset vihannessosekeitot, joihin lisään sulatejuustoa yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 18:48

Jos lasketaan snacsit niin kurkku ja sinappi. Sitten on myös erilaiset salaatit ja juustolautaset (erilaisia juustoja ja viinirypäleitä sekä jotakin leivän tapaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 18:50

8-vuotiaana sain keittokirjan nimeltä Nuoren kokin helpot ja nopeat, ja siitä lähtien olen aina kiireen yllättäessä kokannut itselleni juustomunakkaan. Nimenomaan erittäin helppo ja nopea, onnistuu joka kerta ja tarvikkeetkin löytyvät aina jääkaapista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 18:52

Jauhelihakastike ja pottumuussi : ) Ihanaaaa ; )
Ja keitot : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 19:09

Kyllä se uunilohi ja perunamuusi on hyvää. Eilen oli vasta sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 20:30

Tyttäreni tykkää kokkaamastani lasagnesta. Erityisesti sen maitokastikkeen pitää olla kermaista ja paksua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 21:02

Jauhelihakeitto ja kaurapuuro.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 21:51

Kalaruuat minusta parhaita. Äyriäiruuista pidän myös paljon ja Liharuuat on miellyttäviä aina välillä ja kyllä eri teemat antaa välillä mukavaa vaihtelua, kuetn Japanilaiset, Vietnamilaiset, Kiinalaiset, Ja välillä innostun Ranskalaisesta keittiöstä useiksi viikoiksikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 22:21

paahtoleivät! :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 00:35

Hernekeitto suoraan purkista, takuuvarma onnistuminen ja maistuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 01:08

Kun minkä tahansa reseptilähteen (keittokirjat, lehdet, netti, TV-kokit jne.) oppeja soveltaa omaan makuunsa, niin aina onnistuu ja hyvää tulee. Hankaluutena toki, että vaatisi kauppareissulta ennakkosuunnittelua. Sen välttämiseksi pyttipannu, joka sisältää kaikkea jää- ja ruokakaapin rääppiäisiä, on se varmin (ja edullisinkin). Juuri tein leipäjankkia, njam.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 16:54

Possusuikalekastike punaviinillä ja riisi, se on bravuurini. Mutta yleensä näin viikolla tulee tehtyä kaikenmoisia perusruokia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 19:52

Peruna-sipuli sekotusta vuokaan, valmiita kinkkusuikaleita sekaan joukkoon, ruokakermaa perään ja eiku uuniin, kaikki aineet valmiina ja silti kunnon kotiruokaa. Ja tulee helposti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 21:24

tykkään laittaa uuniruokia. mikä sen helpompaa kun ainekset vuokaan vaan ja uuniin. ja samaten myös keitot on helppoja ja vaivattomia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 10:58

Mielelläni teen välimerellisä ruokia, niitä olen opetellut vuosikymmenten varrella. Siksi ei tarvitse keittokirjaa lukea valttämättä ja tuntuvat helpoilta. Pataruoat ja yleensä uunissa valmituvvat ruoat ovat mieleeni. Ruoanlaittoni on etupäässä viikonloppuruoan laittoa, viikolla syödään työympäristössä.
Ulkomailla liikkuessani jos saan jotain hyvää ruokaa, katson mitä se sisältää ja teen siitä oman sovelluksen kotioloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 00:28

Pasta bolognese-kastikkeella. Siis kastike tehdään alusta loppuun itse. :)

Nam §:P~