Käytkö säänöllisesti hammaslääkärissä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.02.2009 - 14:42

joka elokuu soittavat hammaslääkäristä ja hyvä niin tuleekin käytyä, kun patistavat sinne päin..eli joka vuosi ja tarpeen mukaan sitten..että löytääkö reikiä vaiko ei..sama hamaslekuri ollut jo 30v..ja yksityinen..

Kysyjän kommentti

Sama räällä kutsu hammaslääkäriltä 1kerta vuodessa tarkastukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.02.2009 - 13:36

Käyn nykyään kerran vuodessa hammaslääkärissä.
Sain sellaisen opetuksen tässä muutama vuosi sitten kun tuli tulehdus takahampaan juureen ja voi halavattu, että oli kipee, enkä halua sellaista kipua enää tuntea.
Opettava tarina itselle : )
Harjaa hampaat yltä alta pusu maistuu paremmalta : ))
Ja kun käy hammaslääkärillä ja hoitaa hampaat hyvin niin voi välttuä sairauksilta : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 13:36

Hammas hoitajalla käyn kerran puolessavuodessa,ottaa pois hammaskivee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 13:38

Kyllä vain tarkastuksessa tulee käytyä säännöllisesti kerran vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.02.2009 - 13:45

Kolme vuotta on vierähtänyt viime käynnistä. Pitäisi taas mennä, kun sais aikaiseksi sen ajan tilaamisen. Inhoan hammaslääkärillä käyntiä. On niin kurjia kokemuksia lapsuudesta alkaen. Reikiä ei tietääkseni ole, joten en ole pitänyt kiirettä sinne menolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 13:55

Kerran vuodessa suu hygieenikko ottaa hammaskivet pois ja tarkasta hampaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 14:03

Hammaslääkäriltäni tulee vuosittain kortti jossa on aika.Perun jos ei sovi.Eipä tarvitse itse kirjaa pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 14:23

Olen saanut ja käynyt hoidossa, viime syksynä suuri redmontti suussa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 14:37

kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 14:54

Juu en, viimeks tuli käytyä kolme neljä vuotta sitten. Sitä ennen oli varmaan kymmenen vuotta. Parhaillaan odotellaan hammassäryn pahenemista suunnattomaks tuskaks ja sit onkin pakko mennä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 15:07

en käy, on tuo kirottu dentofobia. tarttis kyl mennä olis remppaa ihan riittämiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 10.02.2009 - 15:10

no en käy, kun ei saa itseään niskasta kiinni ja soitettua aikaa. hammaslääkäri on lentokoneiden jälkeen suurin pelkoni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.02.2009 - 16:02

kylläky

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 16:32

En, pitäisi kyllä, tietääpähän taas että sitten kun menen on porattavaa ja paljon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 16:46

käyn ;D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 17:04

pyrin käymään kerran vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 17:14

Löysin 5 vuotta sitten mukavan hammaslääkärin, joka on pitänyt huolen, että käyn säännöllisesti puolivuosittain tarkastuksessa. Hän soittaa aina keväällä ja syksyllä. Ei tarvitse keksiä tekosyitä unohtaakseen asian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 17:23

Kyllä tulee joka toinen vuosi käytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 18:50

kävisin mutta nykyään on niin kova hammaslääkäripula jotta pitäis osata puoli v aikaisemmin tilata ajan kun haluais päästä ja näinollen se aina venähtää se käynti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 18:53

Joo. Kerran vuodessa vähintään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 19:20

Hammaslääkärini on varmaan rakastunut minuun (tai lompsaani), lähettelee kirjeitä pari kertaa vuodessa eikä lopeta jos sitä ei käy katsomassa vaan alkaa soitella ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 20:34

Oma hammaslääkärini menehtyi yllättäen neljänkymmenen vuoden iässä muutama vuosi sitten ja en ole osannut etsiä uutta. Käyn silloin kun on pakottavaa tarvetta, en enää tasan vuoden välein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 21:26

kyllä, todellakin käyn. on ollut yleensä kerran vuodessa, mutta nyt hammaslääkärini sanoi, että "otetaan uusi aika vasta 1,5 vuoden kuluttua".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 19:58

Säännöllisesti, 1-2 kertaa vuodessa, tulee hammaslääkärissä käytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 00:44

Käyn. Tai kävisin, jos saisin ajan. Tilasin ajan vuosi sitten eikä ole vieläkään kuulunut.