Huonosti nukutun yön jälkeen heräsin kamalaan päänsärkyyn.Onko tulossa flunssa vai olisiko stressiä?

Avainsanat: päänsärkyä flunssaa stressiä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.02.2009 - 10:31

Mitäs jos oletkin tuijottanut tietokoneen näyttöä hieman liikaa?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.02.2009 - 10:12

Vois varmaan olla molempia, mut täälläpäin ihmiset valittelee flunssan alkavan kauhealla pääkivulla ja pääkipeeseen ei auta tavan käsikauppa lääkkeet.
Koeta parantua : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 10:15

Puolisollani oli kova nuha joka alkoi päänsäryllä,ei nostanut lämpöä ja on nyt jo ohimennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 10:21

flunssa se taitaa olla todennäköisempi vaihtoehto, mutta itsehän varmaan asian paremmin tiedät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 10:22

Itsellänbi oli runsas viikko sitten hirveä päänsäyky eli flunssaa. Mikään lääke ei tepsi, siis sellainen jonka saa vapaasti apteekista. Kävin lääkärillä ja totesi poskiontelotulehduksen, jäännettä edellisestä flunssasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 10:31

Niinpä nukuin mäkin ja yllä alkoi palella ,etsin lisää piettoa, aamulla olin läpeensa hiessä ja nuha valtava, eli tais iskee flunssa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 10:49

2 pvää on ämäkin naikkonen pääkipua pidellyt, mut minul voi kyl johtua näytöstä, no yskiä kyl saa taas keuhkot pihal, et taitaa olla jonkin sortin tautii...lentsuu, en tiiä..tarkkaile nyt vain oloas ja ota särkylääket, nyt on niin irveesti kaikkee liikkeel, no koita jaksella!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 10:56

Päänsärky voi seurata huonosti nukutusta yöstä. Nyt on kyllää flunssaakin liikkeellä, pian se paljastuu mikä on :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 11:34

Kyllä sen sitten huomaa joku päivä mikä siitä alkoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.02.2009 - 11:37

Sinulle on tulossa flunssa. Niin uskoisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 14:27

Ettei vain pitkäksi venähtänyt valtuusto...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 14:58

Ite herään joka lauantai aamu kamalaan päänsärkyyn, ja tämähän ei johdu mistään krapulasta tai muusta.. Mulle se kamala päänsärky tulee kun on nukkunut liikaa ja aina pe-la yönä työviikon jälkeen käy näin. Tosin sinun tapauksessa ei vissiin kyseessä liika nukkuminen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 21:06

Minulla se tavallisesti on migreeniä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 21:10

Molemmat mahdollisia.