Minkälainen harja olisi hyvä ostaa koiralle? 10kg. perhoskoiran näköinen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.02.2009 - 09:28

Prismassa myydään hyviä harjoja pienille koirille.

Kysyjän kommentti

PRISMASTA OSTIN.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.02.2009 - 08:37

Olen nähnyt koiria harjattavan semmosella teräspiikki harjalla,ne piikit on lyhyet harjoja on eri levyisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 08:53

Mulla on koirilla kampa, karsta ja harja. Niistä eniten käytän kampaa. ; ) Kampa ja harja yhdessä ovat toimiva pari : )
Harjoja ja kampoja on aika paljon eri mallisia, niin kannattaa käydä eläinliikkeessä kyselemässä,ja näät ne kamat siellä ja siellä osaavat auttaa : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 09:24

eiköhän se karvan pituus ole aika ratkaiseva tekijä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 09:55

Kaupasta saa koira harjoja pitäisi ostaa 2 harjaa tiheä harja pintakarvaa varten harva kampamainen pohja karvaa varten.Tavarataloista ja Eläintarvikekaupoista saa näitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 10:46

Tuossa alla olevass linkissä on koirien harjoja joka lähtöön kandee käydä katsomassa.. Näytti siellä olevan sopiva harja pienellekkin koiralle.

shop.hauva.com/ShowGroup/turkinhoito

Lähteet:
google > koirien harjat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 11:26

Naapurilla on rautapiikkiharja mutta se harjaakin noutajaa. Pienelle koiralle jolla on ohuempi letti käy varmaan hieman kevyempi värkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 21:06

Koiraharja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 00:51

Eläinkaupassa on semmoisia harjoja, joissa on toisella puolella teräspiikit ja toisella muoviset harjakset. Kannattaa varmaan hankkia kampa, jos ei ole ihan varma millainen pitäisi olla. :)