Olempa mie nyt utelias ,kun kysyn mitä söit aamiaiseksi,mie söin puuron ja join kahvia,leipää syön myöhemmin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 10.02.2009 - 11:20

Vettä ensin, sitten pari mukii kahvia, kaksi leipäpalasta, päällä tonnikalaa, kurkkua, tomaattia, juustoa. Olivat eilisen illan jäänteitä, kun tein lämpösiä leipiä.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,mut sitä kurkkua en voi ymmärtää kalan kanssa,vai onkohan miun suussa jotain vikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.02.2009 - 07:53

Mysli, banaani, kahvi, kaks voileipää näin aluksi ja jatkoa seuraa kunhan kerkiän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 08:01

riisi ,kala vihannes sörsseli,juomaksi vesi ja kahvi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 08:23

Kahvi ,voileipä ja pipari. Kohta hedelmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 08:29

Jugurttia,kananmunaa,karjalanpiirakoita ja teetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 08:41

Otin vasta vain mukin kahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 08:54

Kahvin otin just : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 09:29

En syönyt,join 3 kuppia kahvia.Kuten joka aamu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 09:50

Puuroa kahvia leipää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 10:32

En syö aamiaista koskaan.
Ensimmäinen ruokailu (ja usein myös viimeinen) iltapäivällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 10:33

Kyllä aamupuuro on poikaa ja sitten teetä ja voileipä, sekä jugurtti, eiköhän näillä pääse muutaman tunnin eteenpäin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 10:53

en ole vielä syönyt mitään.. kahvia ja mehua. olen sellainen.. nälkä kasvaa iltaa kohtui.. tyyppi ;(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 10:56

Niinkin pöhkön aamupalan söin kun Pirkan kanahampurilaisen,, pihvi oli paahtimesa ja sämpylit mikrossa.. Kahvetta voisin viel keittää ja keksii jotakin muuta kun hamppii (hampurilainen)..

Lähteet:
Mitä jääkaapista löytyi.. :o)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 10:58

kaurapuuroa klo 6 , kun mies läx töihin ja 9.30 kahvi ja sämpylä..juusto+ kinkku..tuoremehu lasillinen..nyt onkin masu täys ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 13:58

Tänä aamuna töissä, siis yövuorossa join ensimmäisenä heränneen vanhuksen kanssa kahvit ja söimme voileivät. Normaalisti lisäksi viili tai jogurtti, hedelmä ja joskus puuroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 15:00

Kahvia. Sit useamman tunnin päästä heräämisestä leipää ja hk:n sinistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 10.02.2009 - 15:13

oivoi, aamiainen tuppaa jäämään yhä useammin väliin ei oikein maistu heti aamusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 16:46

kaurapuuro, leipää ja kahvi! niillä pärjää seuraavaan lämpimään ruokaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 17:22

Banaani heti ylösnoustessa ja odotellessa kun kahvi tippuu. Kupponen maitokahvia ja tupakka, ei siinä muuta tarvita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 17:25

Ruispalaa makkaralla, juustolla ja kurkulla ja tietysti pari kupposta kahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 17:46

Puuroa,kuten joka aamu ja teetä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 00:52

Muroja (fitness), joku hedelmä ja kahvetta. Muistaakseni...