Nukuitko viime yönä hyvin?Mie nukuin huonosti,kun jalkaa pakotti.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.02.2009 - 08:30

Pitkästä aikaa nukuin oikein hyvin.Mahtoikohan pienellä tilkalla yömyssylikööriä olla vaikutuksensa.

Kysyjän kommentti

paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.02.2009 - 07:44

Nukuin hyvin, niinkuin tavallisesti, ja heräsin virkeänä nukuttuani kuusi tuntia (niinkuin tavallisesti) eli nämä nukkumisongelmat eivät tosiaankaan ole minun ongelmiani, ei ainakaan näin kun ole mitään sen kummempia vaivoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 08:02

hyvin nukuin,täällä maalla vain kukot herättää jo 5am

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 08:25

Minäkin vähän huonosti. Kihti taas kiusasi eli jalkasärkyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 08:40

Kummasti heräsin yöllä valvomaan joksikin aikaa,syytä en tiedä.Heräsin kuitenkin ihan pirteänä aamulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 08:55

Nukuin hyvin ja näin värillisiä unia, hiekkarannasta ja auringosta : )
Sit heräsin totuuteen, täällä onkin vielä talvi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 09:30

En nukkunut.Nuorempi veljeni on sairaalassa hyvin huonossa kunnossa ja kannan murhetta hänestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 09:48

Nukuin hyvin ei mikään vaivannut,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 10:34

Ei tullu niin hyvin nukuttuu, kun oli tuo flunssa tulossa päälle, paleli yöllä ja aamulla virtasi hiki!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 10:37

Pieni kaveri karjuu vieressä parin tunnin välein joten jos kolmen tunnin jakson saa nukuttua niin hyvä on. En silti valita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 10:53

no mutta, kyllä minä nukuin ihan kohtuullisen hyvin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 10:53

Huomenta vain, vaikkakin olen kökkinyt jo hereillä jonnii aikaa.. Nukuin mie ihan hyvin, paitti kun vessaan heräsin ja menin takas petiin niin ei meinantkaan uni tulla. Kyl mie varmaan vartin pyörin ja nukahin vihdoin.. Miullakin reistailoo jalka, kun polvi on välil jumissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 11:04

niin on täälläkin ja nää polvet kanssa , johtuisko ylenpalttisesta tanssimisesta, no särkivät niin turkaleesti ja herättivät, kuin myös tuo täysi kuukin joka möllötää täydellä tehol ja piha on kuin valonheittimet ois valaissut sen...kun on tottunut umpipimiään, niin ei osaa senkään tähden sit nukkuu...nyt sit kun nukahdin 6 jälkeen nin nukuinkin sit pomiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.02.2009 - 11:16

Nukuin ihan hyvin. Jotain untakin näin, mutta en muista mitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 12:37

Nukuin ihan totaalisen huonosti, johtuen kuunmöllykästä taivaalla sekä erittäin kipeästä viisivuotiaasta kuopuksestani. Mikä siinä onkin, että kun laps on kipeä ja herää keskellä yötä, se huutaa aina äitiä???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 14:56

Ihan hyvin nukuin, mikään ei pakottanut mihinkään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 15:01

Vissiin tuli nukuttua hyvin kun ei muista heränneensä kertaakaan ja vasta kellon soittoon havahtu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 16:36

HYvin nukuin, nukahin sohvalle n klo19 ja heräsin aamulla 10 aikaan, ihana vapaa päivä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 16:47

ihan hyvin :] nukahdin kännykkä käteen kuten joka ilta :'DD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 17:23

Kiitos nukuin hyvin siihen asti kun sain. Kännykkä herätti inhottavasti kesken mukavan unen klo 7.15.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 17:26

Nukuin todella huonosti ja hetken jo aamulla ajattelin olenko alkanut tohon kuu-ukkoon reagoimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 18:40

Nukkumattomuus masentaa ja vie aloitekykyä minulta. En todellakaan ole nukkunut hyvin ja kohta on taas uusi yö edessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 17:47

Tuli nukuttua oikein olan takaa,12 tuntia. Tulin yhden aikaa yöllä kotiin,kun olin kaverin luona ja nukuin yhteen asti kun kukaan ei ollut tullu herättämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 00:52

Flunssaviruksen takia nukuttaa lähes koko ajan, joten varmaan sitten yölläkin nukuin.