Mikä on Thaimaan suuntanumero ja miten soitan kaverille Thaimaaseen jolla on Suomen kännykkänumero?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.02.2009 - 07:26

66 -- Thaimaa suuntanumero

Elisa 999 Ulkomaanpuhelulla voit soittaa kaikista puhelimista kaikkialle maailmaan.

Näin soitat ulkomaille
Valitse ensin ulkomaanpuhelutunnus eli 999, sen jälkeen maannumero Thaimaa (66)

(hinta 1.1.2009 alkaen
Maa ja suuntanumero Thaimaa (66)
999 lanka-puhelimeen ja 999 matka-puhelimeen 1,500 €/min )

_____________

kaverille jolla on Suomen känykkänumero soitat vaan suoraan siihen Suomen kännykkänumeroon ilman sen kummempia lisätemppuja (maksaa kaverille vähän enemmän)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.02.2009 - 09:30

+66

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 10:51

vahvistan edellämainitut oikeaksi : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 12:38

Ja minä komppaan coconut-nimimerkkiä. Juuri ensimmäinen vastaus on prikulleen oikein!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 23:03

En vahvista edellä olevia oikeiksi koska ne ei sitä ole.
Ei siihen mitään sen kummempia suuntia tarvita jos soitat kännykkään ja olet tallentanut hänen numeronsa +358 muodossa ja 040:sta ensimmäinen nolla pois. Vaikka näin; numero on 040-1231231 se tallennetaan +358401231231

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 01:04

Ei tosiaan tarvita mitään suuntanumeroita kun soittaa kännykkään. Nimim. kokemusta on. :P
Soitin Pekingin olympialaisten aikaan eräälle henkilölle, joka vastasi innostuneen hengästyneesti olevansa Kiinassa eikä voi puhua juuri nyt. (Vastasi kuitenkin)