mielipidettä kysyisin,pitäisikö kaikki anonyymi kysymykset ja vastaukset napsun ylläpidon kieltää,voisiko ylläpitokin vastata ...

Lisätty: 11.02.2009 - 02:45

ahmatti nukkunut yön yli,jos et ymmärtänyt,,niin tässä vastaus,,napsu on minun mielestä pääasiassa matkailuun liittyvä foorumi,,henkilö kohtaisesti vastaan asiallisesti vain nimimerkillä esitettyihin kysymyksiin,,HUUMORIA ODOTETTAVISSA

Lisätty: 11.02.2009 - 02:48

VASTATA VOISI ANONYYMISTI JOS EI OLE KANTTIA SEISOA SANOJENSA TAKANA

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.02.2009 - 10:39

Kyllä olen vahvasti numimerkin puolta ja tosiaankin haluaisin, että jokaisella olisi nimimerkki, olisi mielekkäämpää vastata kuin jollekin anonyymille, josta sinulla ei ole mitään kuvaa kuka siellä vinkuu kysymyksen kanssa ! Ihmetyttää vielä tuo kaksijakoisuus meidän ns. nimimerkkienkin keskuudessa!

Kysyjän kommentti

näin on

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.02.2009 - 07:29

Mielestäni jokaisella kysyjällä ja vastaajalla pitäs olla nimimerkki ja alapään asiat kokonaaan pois tältä palstalta,niitä kysytään just anonyymisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 07:41

Minun puolestani kyllä voisi poistaa mutta samalla hyväksyen sen tosiasian että:

- ulkopuolisten (kirjaantumattomien) asiantuntijoiden vastaukset putoavat pois
- 'arkaluontoisten' kysymysten esittämiskynnys nousee
- typerien vastausten ja kysymysten määrä vähenee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 08:31

Olisihan se hyvä,että kaikilla olisi nimimerkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 08:32

Miten nämä anonyymit voi vaivata,teitä näin kovin?Eihän täällä mihinkään ole pakko vastata,tai vastauksia lukea.Minua ei haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 08:56

En ymmärrä miksi tuo anonyymiys vaivaa joitain , tuntuu että on jo yöunet vaarassa!! Pikkujuttuihin takertujia vissiin, muuta ei tule mieleen. Kaikki epämieluisat kysymykset voi ohittaa. Joillan saattaa olla myös tapana vahtia mitä toinen tekee, omat teot on jo ihan toinen asia.

Lisätty: 10.02.2009 - 08:58

Niin ja tämäkin kysmys on laitettu matkailu-osioon, asiayhteyttä en ymmärrä. Voisi vähän tarkemmin valikoida osion.

Lisätty: 10.02.2009 - 09:10

Kun törmää sivustoon eka kerran ei tiedä vielä minne on tullut. Voi sentään kirjoittaa jotain ja vähitellen tulla mukaan. Periaate on hyvä.

Lisätty: 11.02.2009 - 08:44

Selvääkin selvempi ettei ylläpidon tarvitse kysymyksen vastata. Luovat pelisäännöt, ei ole tarvetta keskustella kirjoittajien kanssa.

Lähteet:
mielipiteeni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 08:58

Antaa heidän vastailla ja sit kun ne huomaa miten fiksuja ja kivoja me ollaan niin nekin haluu tulla meidän mukaan : )
Mulle kävi niin, ekana kysyin ja vastailin anonyyminä ja sit minusta tuli Coco ja kiitos siitä teille !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 09:31

Minulle on aivan sama,miten ihmiset haluavat itsensä esittää täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 09:47

Miksi ne nyt vaivaa eihän ne ole tenyt muuta kuin kysymyksiä,ja vastaauksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 10:52

minua ei häiritse mitkääm kysymykset, ei vastaukset..ehkä jotkin kysymykset on sellaisia jotta juuri siksi voi kysyä kun saa anonyymina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.02.2009 - 11:13

Olen nimimerkkien kannalla ehdottomasti. Ja kysymykset, jotka eivät ole kysymyksiä, voisi ylläpito poistaa heti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 11:23

nimimerkin kannattaja, ois jotenkin tuttavallisempaa "jutella" ....!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 21:10

Nimimerkitkin ovat anonyymejä, oikeaa henkilöllisyyttä ei tiedä kukaan. Kyselen ja vastailen itsekkin joskus anonyyminä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 15:19

Ylläpito vastaa:

Tästä asiasta on kyselty jo moneen eri otteeseen ja mielipiteet käyttäjien kesken ovat jakautuneet joka kerta.

Toistaiseksi jatkamme näin, eli annamme kävijöille mahdollisuuden osallistua rekisteröitymättä Napsuun.

Tarkkailemme tilannetta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 01:07

Minun mielestäni on ihan hyvä, että voi kysyä anonyymisti joitain asioita, jos ei halua omaa nimimerkkiä näkyviin. Alussa itsekin kysyin yhden kysymyksen sillä tavalla kokeilumielessä.