Mikä on paras seurapeli illan viettoon kavereiden kanssa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.02.2009 - 23:08

KIMBLE. Ei tarvitse edes puhua mitään jos alkaa olemaan liian jurrissa, painelee vaan kupua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.02.2009 - 22:17

Minusta nämä tietokilpailupelit on oikein mukavia ja samalla yleissivistys kasvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 22:23

Tuossa alla olevassa linkissä on miun aikoinani kysymä peli jonka nimen olin unohtant.. jonin13 sai sen pelin nimen miulle laitettuun/ vastattuun ja siin samalla kertoo hyvin sen pelin kulun.. Eliks tuos linkissä on miun mielestäin hyvä seurapeli kahtelehan sielt, hih..

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/3042

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 22:29

Riippuu tietysti siitä kaveriporukasta, meillä poikien kanssa ehdoton ykkönen on pokeri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 23:06

Kyllä se on pasianssi. Kullakin oma pakka. Ei tuu tinkaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 00:50

Meillä pelataan porukalla korteilla Unoa.Muita mukavia on Alias,Triviali ja nyt uutuutena hankittiin Tampere-Monopoli.Tänä iltana sitä pelattiin viisi tuntia ja aika kului kuin siivillä .Mukavaa oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 02:38

seurapelinä ehdoton ykkönen on tuppi niminen korttipeli vuosituhantiset perinteet suomessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 08:45

Triviali,monopoli ja korteilla ristiseiska ja bismark

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 09:03

Alias ja katko tulivat ekana mieleen ja sit monopoli olis aika kiva ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 09:34

nuorempana pelattiin canastaa aina kun oli paikalla porukkaa enemmän kuin yksi.Aivan ehdoton peli,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 09:37

Monopoli joskus muinoin,nyt en enää pelaa seurapeliä.Mutta karaoke raikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 10:47

alias

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 11:39

meillä ehdoton seurapeli on Granium. siinä saa nauraa ja itkeä ja näytellä ja muovailla ja väitellä . herättää paljon erilaisia mielipiteitä ja saa ilmaista omia mielipiteitä:). suosittelen! karaoke myös todella suosittu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 15:06

Itselle jonkun seurapelin pelaaminen illanistujaisissa olis silkkaa käsrimystä mut toisille se on illan kohokohta, riippuu kai siitäkin minkälaisia ihmisiä tulossa... toiset tykkää tietovisoista ja sananselityspeleistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 10.02.2009 - 15:16

alias, cluedo ja korttipelit!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 17:28

Alias.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 17:50

Ite kavereitten kans pelataan aina Twisteriä ja Aliasta,ne on hyvää ajan viettoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 12:30

Raappakalja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 17:13

trvial pursuit. Tai jotenkin noin se kirjoitetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2013 - 16:29

Paras seurapeli, jos jätetään pois lautapelit, on mun mielestä kuka minä olen. Siinä viereinen henkilö kirjoittaa paperille jonkun hahmon nimen. Lappu laitetaan otsaan kiinni ja sitten koitetaan selvittää kyllä ei kysymyksillä.

Tuolla on jotain pelejä, joita voi miettiä: www.illanvietto.fi/seurapelit.html

Lähteet:
www.illanvietto.fi