Onko kukaan käynyt hotelli La Carabelassa? Millaiset säät cruzissa on helmikuussa? Ravintoloiden hintataso myös kiinnostaisi.T.mie

Avainsanat: puerto de la cruz espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2009 - 20:51

En ole käynyt tässä hotellissa, mutta Teneriffan sateinen ja pilvinen puoli on nimennomaan cruz ja aurinkoinen puoli on americas . Hintataso on suunnilleen sama kuin suomessakin.

Lisätty: 09.02.2009 - 22:35

Rantakatu on ravintoloita vieri vieressä ja kaikki elää turismista. Myös lähes joka hotellissa on oma ravintola ja ylipäätään ruuat on kaikissa hyviä ja silmällä jo näkee heti paikan tason.
Sellainen yleinen ravintolan kriteeri nyt voidaan sanoa, että Siellä missä kokki asiakkaiden näkösällä tekemässä ruokaa on aina jonkinlainen laadun tae.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.02.2009 - 21:58

Mitä ravintoloita suosittelisitte Puerto de la cruzissa (jossa hinta / laatu suhde kohdallaan)? Myös autonvuokraus kiinnostaisi, mitähän moinen maksaisi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 23:54

Melkein kaikkia ravintoloita (järjellä) voi suositella.

Autonvuokraus - katso esim. Finnmatkojen:
www.autonvuokraus.finnmatkat.fi/
Huomioi, että Finnmatkat toimii autonvuokrauksessa ainoastaan välittäjänä, emmekä ole sopimuksen osapuoli. Sopimus tehdään suoraan sinun ja autovuokraamon kesken, vuokraamon yleisten ehtojen mukaisesti.

esim. viikoksi, ilmastointi, manuaali vaihteisto jne.
KI PICANTO 1.1LX = 193,16 €
OPEL CORSA 1.3 = 206,69 €

Paikan päältä saa halvemmalla, mutta...
Yleensä olen ensimmäisen viikon kävellyt ympäri kaupunkia ja toisen viikon kierrellyt autolla.
On nautinto ajella itse omaan tahtiin, esim. Orotava laaksosta Teidelle sitten Observatorion tie tai Americasiin päin (oli aika ryppyinen ja mutkainen tie) , tai rantoja kiertäen ja katsella niitä muita lomakohteita.
Vuoristoteillä kuitenkin varovasti (märkinä liukkaita) , varsinkin nyt kun sinne tuli taas luntakin.

Lisätty: 10.02.2009 - 13:21

Puerto de la Cruz normaalisää on helmi- maaliskuussa päivä=22, yö=14, vesi=18
Tietoähde:
www.lomamatkat.fi/rantalomat...e_la_Cruz/

Hotelli La Carabela on ilmeisesti rauhallisemmassa "yläkylässä", Botanisen puiston lähellä.
Helmikuun lopussa alhaalla keskustassa ei juuri voi nukkua, varsinkin karnevaalien lopettajaisten viikonloppuna (27.2.-1.3.), aluksi on pääasiassa lasten karnevaaleja.
Santa Cruzin karnevaalit sijoittuvat ajalle 15.2.–1.3.2009.

Hotell:
La Carabela Apartamentos is a complex built in 1979, was partially renovated in 1996 and has a main building of 5 floors.

LOCATION
Situated in close to the Botanical Gardens, the Apartamentos La Carabela is less than a kilometre from the city centre of La Cruz, and with the beach less than 2 kilometres away is a good option for families and couples looking for a sunny holiday on the beautiful island of Tenerife.

Katso lisätietoja hotellista esim.:
www.holidaycheck.de/hotel-Re...46441.html
tai
www.gtahotels.com/hotels/la_...nerife.htm

Tietoa Tenerifasta:
www.virtualtourist.com/trave...erife.html

Paljon muutakin tietoa Espanjasta suomeksi - tässä sää nyt:
espanja.org/weather/SPXX0158
tai
www.webtenerifeuk.co.uk/Port...po?Lang=en

Naattikkee

Lähteet:
www

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 09:38

Päivät ovat lämpimiä,illat viileitä.Hotellia en tunne.Katso Googlesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 21:21

La Carabela, mukava hotelli ylempänä kaupungissa. Huoneistossa jossa minä asuin oli kahvinkeitin ja astiat neljälle, sähköhella. Kylpyhuoneessa amme ja suihku. Huoeet aurinkoisella puolella. Uima-allas ja aurinkotuolit altaalla ja katolla aurinkoterassi. Rauhallinen sijainti. Kaupat lähellä. Ei pitkä matka keskikaupungille, mutta portaita taitaa olla ainakin 200 alas ja samanverran ylös. Taksillakin pääsee ja se on halpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.02.2009 - 22:04

Mukava kuulla, että huoneisto on ollut OK. Oliko huoneistossa muuten uunia ollenkaan? Ollaan puertossa 15.2-22.2 välinen aika ja tuolloinhan on juuri nuo karnevaalitkin näköjään meneillään. Osaisiko joku kertoa tapahtumasta hiukan enemmän?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2009 - 15:29

Suosikaa ravintoloita sivummalla, esim peruano. hinta-laatusuhde paljon enempi kohdallaan