OLEN NAPSUSSA SEURANNUT POLIITIIKKAA SIVUAVIA AIHEITA,EIKÖ VOITAISI SEURAAVISSA PRESIDENTIN VAALEISSA ,kieltää naisil.äänioikeus

Lisätty: 10.02.2009 - 06:00

PANIN PARI KYSYMYSTÄ LISÄÄKIN,kysymykset on seurausta anonyymi vastauksista ja kysymyksistä

Avainsanat: naisen paikka kotona

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2009 - 19:31

Annetaan kaikkien äänestää, sekä miesten että naisten. Eikö olisi tärkeämpää herätellä jo valittuja, laittaa heidät tekemään työnsä ja osoittamaan kelvollisuutensa tulla uudelleen valituiksi ?
Ei vain presidentinvaaleissa, vaan myös muissa.

Kysyjän kommentti

paras vastaus

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.02.2009 - 17:15

hyvähän sun on huudella tommosia kun olet niin pitkällä etteivät yletä kivittämään ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 17:23

Vaikuttaneeko se sinun elämääsi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 17:26

Mitä pahaa naiset on Munkille tehneet?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 17:40

Äänioikeus pois kaikilta munkeilta ja punkeilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 17:55

joo tee oikein ehdotus julkisesti , niin saat miestenkin vihat päällesi.Ukot kaiken siitä sodasta kotona kärsii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.02.2009 - 18:06

Täällä on politikoitu niin vähän, että sen perusteella et pysty kieltämään jos et käskemäänkään.
Onko sulla huono päivä, kun pitää alkaa henkilöitä arvostelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 18:18

Montako kaljaa pitää juoda ennenkuin keksii noin hyvän ja uuden idean?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 18:42

Mieluummin kieltäisimme sosiaalidemokraatteja ja keskustalaisia äänestämästä. Sallisimme vain kokoomuksen äänestäjien äänestämisen, niin asia muuttuisivat nopeammin parempaan suuntaan.

Lisätty: 09.02.2009 - 19:00

No. Tämä oli nyt vain vitsi. Oikeasti kannatan demokratiaa yksiselitteisesti ja myös naisten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.02.2009 - 18:49

Tuntemattomalta ennen muita ja sitten Munkilta ja vasta sen jälkeen anonyymeiltä .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 18:53

Mikäs Munkille on tullut kun tommosia huutelee?????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 18:56

voi kun nauratti:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 18:58

Munkki vain provosoi, ja haluaa keskustelu, poliitista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 19:10

Hyvä, kun uskalsit nostaa kissat pöydältä :¤)
Tipahtavat kumminkin jaloilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 19:52

No jopas jotakin, siinäpä vasta puheenaihe. Taitaa saada munkki tästä naisvihat päällensä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 19:59

jos,nyt ensin vaikka,poistettais äänioikeus sovinisteiltä,ja sitten myöhemmässä vaiheessa yli 30v.miehiltä jne....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 20:51

hei niin missä sinä nyt majaasi piditkään ? TOIVOTTAVASTI PIDÄT SIELLÄ LOPUN ELÄMÄSKIN ..senkin sovinisti SIKA....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 08:52

Munkki ei ole saanut rikilää viimme aikoina,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 09:03

Olet vissiin äärimmäisen katkeroitunut ihminen, muuta ei voi päätellä? Olet niin kaukana länsmaisesta sivistyksestä että päähäsi tulee tuollaisia "ufoajatuksia".
Et kai tiedä esim. Suomen naisten koulutustasoa eikä vaikuttavuutta kun noin ala-arvoisia väittetitä esität. Aika hvyiä ja ansaitsemiasi kommentteja tulee kuten huomaat ja ne kaikki olet ansainnut. Pysy siellä missä olet, täällä ei sovinisteja kaivata.(kertonut oleilevansa thaimaassa...)

Lisätty: 10.02.2009 - 10:27

Onneksi munkilla ei ole päätösvaltaa asiassa.

Lähteet:
yhtesikuntatietoisuus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 01:22

Jaahas. Minulta ei äänioikeutta voi viedä kukaan. Njännännännää :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.02.2009 - 16:44

kysymys ihan oikeassa,luin nuita naisten poliittisia mielipiteitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 20:31

Kieltäkää samalla äänestäminen kaikilta joilla on alle 60 000€ vuositulot, yksikin elossa oleva lapsi, korkeakoulututkintoa matalampi koulutus, isovanhemmat tai vanhemmat hengissä ja jotka eivät ole suorittaneet asepalvelusta ja käyneet lapsena partiossa.
:D Nauraa iloisesti hirnuen:D