kokemuksia sekarotuisista koirista

Avainsanat: sekarotuiset koirat koirat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2009 - 18:50

Meillä oli sekarotuisia koiria useampikin. Jokaisella oma luonteensa ja käytöskoulutuksen jälkeen oikein herttaisia perhekoiria.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.02.2009 - 16:22

Minulla oli ajokoiran ja pystykorvan risteytys, joka oli aivan pistämätön jäniksen ajaja.
Sellaista koiraa ei voi toista edes uneksia saavansa.
Sen kanssa kun lähti metsälle, niin oli aivan takuu varmaa, että 15 min sisällä se ajoi jänistä ja se haki sen esiin vaikka "kiven alta".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 16:22

Kaikki koirat on kivoja vaik mulla ei serupia olekkaan : )
Riippuu vähän koiran taustoista mitä sieltä viettejä löytyy ja mihin tarkoitukseen haluat serupin
: )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 16:42

MONIIN VUOSIIN MINUN TAPAAMAT KOIRAT ON KAIKKI NS.SEKAROTUISIA,,PELKÄSTÄÄN HYVIÄ KOKEMUKSIA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 16:42

Lapsillani niitä on , ihania , kilttejä tottelevaisia, terveitä, päästävät vaikka rosvot sisään , ulos ei kyllä pääsekään enää ilman isäntää tai emäntää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.02.2009 - 16:51

On tietoa, sekarotuiset ovat terveempiä kuin jalostetut.

Lähteet:
ystävällä ollut kaksi sekarotuista koiraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 17:10

meillä on sekarotuinen..siinä on lapinkoiraa ja labradorinnoutajaa..hassu ja hauska ja ihana ja ruoka-aikaan aina kotona heh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 17:11

Jos mahdollista niin lukekaa Aku Ankasta jakso "Jäyhä Jököttäjä". Siinä arvokoira häviää pienelle sekarotuiselle piskille joka asiassa. Se pitää tosielämässäkin hyvin pitkälle paikkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 17:13

totta puhuen mulla on enemmän kokemuksia sekarotuisista ihmisistä kuin koirista, mutta kaikki nuo ylläolevat ylistävät lausunnot sopii yhtä hyvin omiin kokemuksiini ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 18:56

ne on hinoja koiria ja .. riippuu tietty mitä sekaisia ovat.. mutta kysyttyjäkin nykyään:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 20:21

Upeita kokemuksia,en vaihtaisi ikinä omaani rotukoiraan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 20:58

Minulla ei ole sekarotuisia koiria ollut, mutta ystävilläni kyllä ja ovat olleet terveitä, vahvoja ja kilttejä, mutta minusta kaikki koirat ovat kilttejä jos ne hyvin koulutetaan, mutta jos kaltoin niin varmaan tulee häärrintyneitä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 22:33

Kyllä sekarotuiset koira pysyvät paljon terveempinä.(ne on SE-RO) rotuisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 19:42

Hei! Sekarotuiset ovat ainutlaatuisia (ei voi olla toista samanlaista), terveempiä