Oletteko saaneet ystäviä eläintenne kautta,miulla on pari sellasta ystävää,että kissat meidät yhdisti.

Molemmat ystävyydet on kestänyt,jo yli 15vuotta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2009 - 21:20

kyllä vaan. paljon on tullut kissojen kautta uusia ystäviä. jodenkin kanssa pidetään enemmänkin yhteyttä,kuten esim. kissojen kasvattajien kanssa. näyttelyissä kissa ystävät aina kokoontuu yhteen. ja paljon on muitakin kavereita näyttelyiden ulkopuolella,joilla on omia kissoja tai muita elukoita. eläimet yhdistää yllättävän paljon :D

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.02.2009 - 15:18

Välillisesti ehkä metsästyskoirien kautta kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 15:23

Eläimet usein yhdistää ihmisiä.Meilläkin on toi Pirskatti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 15:24

Eipä ole silleen. Tuo Vilma on ollut vasta pari vuotta ja sitä ennen kaupungissa asuessa ei ollut eläintä. Mukavaa ois saada ystäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 15:34

en :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 15:40

En ole saanut ystäviä elainten/ lemmikkien kautta, mutta miulla ois mahdollisuus saada rotukoira ilmaiseksi miehen sukulaiselta/ hyvältä ystävältä.. Mie hoitaisin, ruokkisin, lenkittäisin, paapoisin, rakastaisin sitä jne.. Hää joka sen koiran miulle luovuttais käyttäis sen näyttelyissä, teettäis sille pennut, mistä hän sitten sais tavallaan sen maksun jota mie en maksais siitä omasta koirastani jne.. Tämmöinen mahdollisuus miulla ja miehelläin olis sitten kun yksi heidän koirastaan pentuja sais, mutta, mutta mie en hetken mielijohteesta niin tee koska se ei ole oikein.. Meillä miettimisaikaa noin 4kk.. Saas nähhä mihin päädytään..
Tämä immeinen joka on näin tekemässä ja luopuis täl viissiin pennusta niin hän pitäis sen muuten itse mutta heillä jo kolme koiraa entuudestaan.. hän on nähnyt miten 'käsittelen' koiria ja miten rakastan niitä, niin sen takia hän olisi valmis antamaan meille pennun jos vain niin haluaisimme. Se pentu ois meillä vähän niinkusti hoidossa vaikkakin koko elämänsä ajan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 15:43

on niitä tullut maalla ja kaupungissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 15:46

Olen saanut koirieni kautta ystäviä ja hyviä ystäviä vielä ; ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 15:51

terhi tuokin ihan hyvä järjestely, silloinkun meillä oli eka metsis ja käytiin näytelyissä, no ei kylläkään momtaa kertaa , kun oskari ei tykännyt, mutta sieltä tuli tuttuja, no ei kylläkän olla enään yhteyksis...ehkeivät sitenkään niin syvällisiä...mutta yhdessä kyllä näyttely aikaan oltiin yhteyksissä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 15:56

Eipä noita elikoita ole ollut enää herran aikaan, mutta ei sekään ole estänyt saamasta ystäviä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 16:03

Kyllä vaan,jokaisen koiran,joita on ollut viisi ,olen saanut uusia ystäviä,joiden kanssa tänäkin päivänä ollaan yhteydessä.Mielestäni hieno asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.02.2009 - 17:54

Oliskohan miulle käynyt päinvastoin. Sain kissan ystävyyden kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 18:39

Ei ole eläimiä eikä eläinystäviäkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 18:55

kyllä olen. Paljonkin. Meillä teetettiin pentuja kerran ja kaikki ne jotka ostivat meiltä pennun ovat nykyään ystäviäni.. ja monia muitakin on tullut eläinten yhdistämänä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 19:18

Joskus on jäänyt luu käteen ilman elikoitakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 16:48

kyllä koirien kautta muutama lenkkeily kaveri tullut