Erotatko Palmun (tms.) Picassosta (tms.)?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2009 - 19:56

Tuskin..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.02.2009 - 11:52

uskoisin niin ,että kyllä, vaikka kumpikin on loistavia maalareita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 11:53

En toki mikään taiteen asiantuntija, mutta 'suurimmat nimet' ja eri tyylisuuntien nimekkäimmät edustajat noin 80 % todennäköisyydellä tulee tunnistetuksi oikein

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 11:59

En erottaisi : (
surullista mutta totta, vois kyllä vähän ruveta sivistämään itseään : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:00

helposti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:03

Kyllä minä erotan J.PALMUN teokset sisarellani on 2 kpl niitä ,en paljon arvosta ,arvo nousee tauluissa mitä nuorempia likkoja nai.Itselläni on Arthul Heickellin taulu vuonna 90 olisi arvo ollut 32000 mummoo nyt jos joku maksas 1000€ niin on hyvä hinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:22

Tottakait, tyylin ovat erilaiset. meillä on 2 kpl Palmun tauluja, miehen ehdotuksesta hankkinut. Palmu on tunnettu ja tunnustettu taiteilija ulkomailla. Palmun vaimot eivät ole vaikuttaneet hankintoihin vaan ihan muut asiat! Värit meidän tauluissa ovat upeat, on myös tavattu taiteilija Alahärmässä (toivottavasti muistan sen pitäjän niemn oikein, Pohjanmaala kuitenkin). Muidenkin taiteiloijden töitä meillä on aikalailla, osa perityyjä ja osa ostettuja. taide on sijoitus jos sen osaa oikein hoitaa mutta ennenkaikkea ilo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:28

En ole muistaakseni nähnyt picasson tauluja,vai olisko ollut museossa lontoossa,palmun tauluja olen nähnyt,luultavasti erotan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:56

Palmu on Palmu ja Picasso on Picasso. On niissä selvä ero. Picasso ei ollut ainoastaan taidemaalari vaan myös kuvanveistäjä, graafikko ja keraamikko.

Meillä kaikilla on omat harrastuksemme, joissa tietämys kasvaa harrastuksen mukana. Ja kaikkien ei tarvitse tietää ja harrastaa samoja juttuja. Hyvä, että tietää edes nimet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.02.2009 - 13:50

Palmun ladot kyllä erottaa Picassosta. Picassolla tuskin latoja on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 15:05

Pakko myöntää , että suurennuslasilla kyllä näen lukea singneerauksen, mutta ilman laseja saattaa jäädä nimi erottumatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 17:04

Kyllä erotan Palmun taulut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 17:50

Uskon että erotan ja vielä Picasson Dalistakin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 18:07

Kysymys on suunnilleen sama kuin "eroitatko henkilöauton linja-autosta?"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 18:48

tottahan nyt!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 19:02

Voispa jäädä erottamatta, mutta jos vierekkäin ovat niin sitten kyllä. En ole taulujen tuntija.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 23:27

Ne maalarit joiden töitä tunnen kyllä erotan toisistaan ja siihen joukkoon kuuluvat myös nuo kysytyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 12:28

Kyl mie semmonen maalaisjuntti olen että voip olla että jää tunnistamati, nolon hää tääl tunnustaapi.. =D