Paljoonko olet parhaimmillasi vetänyt Cooperin testin? Miten kulkisi nyt?

Itellä 12:een minuuttiin. (vanha pila)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2009 - 11:38

sama aika joka kerta, metrit vähenee vuosi vuodelta (parasta ei kehtaa sanoa koska se on todennäköisesti niitä ruusuisia muistiharhoja)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.02.2009 - 11:25

jouduon keskeyttämään..enkä ole sitä uusintaakaan koittanut..eikä enään onnistuiskaan , kun on polvivammat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 11:38

Sama aika kuin Lasse Virenillä parhaina päivinään.

Lähteet:
Kellolla mitattu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 11:48

noin 35 vuotta taaksepäin urheilu opettajani sanoi jos ei lähdöstä lähtöön metrejä ole niin ei tulostakaan tule. talviurheilu oli kovinkin kilpailuhenkistä viittaan Koivun jäkäpoikiin ja isään myös , mää makasin maalis ja kollit lamis maalii ja mää oli ain se tyttö ketä ei puristeltu vaa KOIVU isä sano minust, kova jätkä. Saku ol saman vuonna armeijas ja veti kans mun poikani kera kuntoisuuden suhteen täydet autokomppania pojo , ain vapaal ja koton .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:03

sen muista että sain jonkun tuloksen,,nyt en muista minkä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:56

Ennätys on 3450m, siis siihen 12 min aikaan.
Kyllä kolmosella alkava tulos tulisi nytkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.02.2009 - 13:56

Hiukan alle kolmen kilsan, nyt ei menis yhtäkään kilsaa. Kunto rapissut pahan laisesti, ja ikää kertynyt kymmeniä vuosia lisää sen testin jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 15:08

Aikoinani vetäisin sen 12 minuuttiin , ja uskoisin sen siihen menevän vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 18:47

cooperia en ole tehnyt aikoihin.. mutta jonkin uk testin piti opiskeluaikana tehä. Olin hyväkuntoinen:) en jaksaisi juosta cooperissa vaadittavaa km määrää, selvä se

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 18:48

3280 metriä, nyt jäisi varmaan vähän alle kolmen tonnin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 19:57

Kai sitä sen alle kolme tuli jolkoteltua. Nyt menis varmaan joku kilsa, jos oikein pinnistäis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 20:09

Olisko ollu koulu aikana joku 3200,en uskalla edes veikata paljonko on huonontunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 08:14

armeijassa 3300m,nykyisin lääkäri kielsi juoksentelun,saan vain kävellä.Noin tunnin kerrallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.02.2009 - 11:24

juoksin joku 3000,ku olin yläasteel.... en tiiä et paljo nyt menis... : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 17:59

meillä oli 6 minuuttia.. joku 1 ½ kilometriä :p