Näetkö värillisiä (värikkäitä) unia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2009 - 16:22

Mie tuol aikasemmin tätä kans kyselin syyskuun puolella, sielt löytyy miunkin oma kommenttini ko. unenäköön.... + muittenkin tietty...

Lähteet:
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/3519

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.02.2009 - 00:36

usein väräväri unikuvia

Lisätty: 09.02.2009 - 09:45

väräväri = vääräväri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 02:31

Kyllä näen. mielenkiintoisia. Ja pitkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 05:39

Olen luonteeltani musta valkoinen joten uneni ovat myös saman värisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 07:17

Uneni ovat värikkäitä joskus niin toden tuntuisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 08:12

värejä näkyy,mutta kun vaihtaa kanavaa yleensä herää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 08:55

Värittömiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 09:42

Kyllä ne mun mielestä värillisenä tulee : ) ja kuten munkki sanoi, kun vaihtaa kanavaa niis yleensä herää : )))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 09:46

Mie kävin laiskuuttani kopsaamassa aikaisemmasta kysymyksestä vastaukseni, hih..
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/3519

terhi
Vastattu: 08.09.2008 - 22:04

miepä se nään uneni värillisinä. joskus unet on todellisia että ihan hirvittä herätessä, jos se todentuntuinen uni on ollut painajainen. joskus unet on ihan utopistisia, että itse unessakin jo tietää ja ajattelee, että onneks mä näen vain unta. sitten on niitä unia joita ei herätessään muista, vaikka kuin miettis että mikä se uni nyt oli mitä äsken näin, mut ei se ei vaa tuu mieleen vaik kuinka pähkäis. juu ja niit ( tän unen olen nähnyt ennenkin ) uniin törmään kans. se uni on vähän niin kuin käsikirjoitettu jo valmiiksi, tietää mitä unessa tapahtuu seuraavaksi. ja on niitä unia ja myös painajaisiakin, jotka jatkuu vaikka heräät yöllä esim. käydäksesi vessassa. kun menet takas maate niin sama uni jatkuu..

Lähteet:
outoja ovat terhin unet ja vielä oudompia nää vastaukset. : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 10:02

kyllähän niissä minunkin unissani värejä on...aika hailakoita mutta väriä kuitenkii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 11:08

Todella voimakkaita värejä, paljon voimakkaampia kuin harmaan arkisessa todellisuudessa onkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.02.2009 - 11:13

Värillisiä ovat uneni, ja usein sellaisia että välillä herään, ja sitten jatkuvat kuin jatkokertomus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 11:56

värikkäitä ovat myöskin tämän naisen unet, ja kaikkea sitä näkeekin joskun nauruun herään ja joskus taas itkuun, mutta nykyisin itkuun harvemmin, mutta nauruun sitä useimmin niin hassuja unija näen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 13:04

Ihan väreissä ovat,välillä aika vaudikkaita,niin että meillä nuoriso aina huvittuu mamman unista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 13:26

Värillisenä näkyy täälläkin ja välillä varsin merkillisiä, enneuniakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 18:39

värillisinä.. luulisin. Ainakin sellainen tunne on näin äkikseltään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 19:37

Värillisiä, mutta muistaakseni ei kuitenkaan kovin kirkkaita ja räväkäitä värejä, vaan enempi harmaansävyisiä ja murrettuja. Johtuisko luonteesta, en ole kovin raväkkä.