Smedsin "uusi" Tuntematon?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2009 - 13:44

Vanha on hyvä, historiaa! Uudesta versiosta (Smeds) riitti noin 5 min. katselu...huutoa, mekastusta,älymölöä jne. Ei silti, jotkut tykkää ja se on jokaisen makuasia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.02.2009 - 00:02

Klassikoista tulee aina uusia tulkintoja ja joka kerta vanhoihin ihastuneet polttavat hihansa, niin nyttenkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 00:09

Voi olla ettei ole vanhan voittanutta! Eli se mustav alkoinen v ersio ontähän asti sykädyttänyht parhaiten!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 07:28

Ei ole vanhan voittanutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 08:14

ei ole vanhan voittanutta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 08:57

Ei ole vanhan voittanutta!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 11:15

Kyllä pitää olla tilaa uusillekkin tulkinnoille ja näkemyksille, eikä niitä välttämättä tarvitse edes vertailla ja asettaa keskenään paremmuusjärjestykseen aikaisempien kanssa (en kommentoi Smeds: iä koska en ole nähnyt)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:01

En kyllä tajunut, mutta ei se napannutkaan joten en katsonut ,kuin sieltä täältä, mutta Edvin Laineen on paras kaikista..oma mielipide 100%

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 18:48

Vanha versio päihittää uudemmat. Smedsin versio ei herättänyt intohimoja puoleen eikä toiseen, hänen versionsa kuvastaa hänen näkemystään aiheesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 11:02

Vanhassa on sitä oikeaa : )
Uudet ihan lässyjä : (

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 10.02.2009 - 15:21

en osaa sanoa kun en ole nähnyt, mutta olen kuullut sekä positiivista että negatiivista palautetta, enimmäkseen kuitenkin kehuja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 17:10

huono, vanha on paljon parempaa katsottavaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 23:25

On niin erillainen kuin pari aikaisempaa versiota että en osaa niitä edes ajatella samana elokuvana - jota ne ei tietysti olekaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.02.2009 - 18:35

Edvin Laineen tekemä on paras katsottava.Aidoimman tuntuinen.

Lähteet:
Melkein joka vuosi katsottu 6.12