Oletko kaalin ystävä,mie odotan milloin alkaa saada uutta kaalia,talvi kaalista en pidä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2009 - 00:05

sitä uutta odotellessa voi ihan hyvin herkutella hapankaalilla

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,kyllä hapankaali on tosi hyvää ja vitamiini rikasta,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.02.2009 - 21:51

Olen kyllä ja käytän paljon. Talvikaali on minusta ok, mutta siihen tulee käyttää hieman erilailla mausteita ja sokeri, makea soija, fariinisokeri, tai siirappi ovat omiaan talvikaalille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 21:52

Joo, talvikaali on minustakin mautonta. Mutta ihanuus kun uusi kaali alkaa olla kaupassa. Sitähän voi syödä siltänään. Talvikaali ruokaloitten salaateissa on kovaa koppuraa. Joskus kaulitsen talvikaalin lehtiä saadakseni ne mehukkaammiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 21:53

Minä rakastan kaalia. Varsinkin sesonkikaalia. Se on parasta. Kaalikääryleet ja kaalilaatikko on todella hyvä, samoin muut kaaliruoat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 21:55

Minä rakastan kaalikeittoa ja kaalipataa, odotan innolla, että tulee uutta kaalia : )

Lähteet:
oma suu... nam

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 22:09

Uusi kaali on tietysti erinomaisen herkullista, mutta talvikaali onkin tarkoitetu haudutettuna käytettäväksi. Laatikko tulee siitä aivan mainiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.02.2009 - 22:15

Kaali on suurta herkkua ja odotan uutta kaalia innolla. Teen heti kaalikeittoa tai kaalipataa, kun uudet kaalit tulee myyntiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 22:58

Kaalilaatikko on poikaa ja kukkakaali myöskin hyvää höyrytettynä. Kaalit on hyvinkin terveellisiä syödä, esim parsakaali hyvinkin suositeltavaa. Kesäisin kun olen Virossa, niin siellä on nuo kaaliruuat varsin suosittuja ja hyviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 23:52

kyllä thaimaan kaalit on hyviä,,ja saa koko ajan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 01:23

oi odotan et piäsen tekemään oekeeta kaalilaatikkoo paljon voin keraa. nam.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 02:43

Kaali on hyvää. Teen syksyllä yleensä kaalilaatikkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 04:49

Kyllä kaali hyvää on , ja eritoten kaalikääryleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 08:59

Tuore,uusi kaali käy pieninä annoksina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 10:31

Kaali on todella hyvää.. Raakana, Kaalilaatikkona/ keittona ja wokkiruokana.. Kaalista voi tehdä mitä vain piirakkaan salaatteihin jne..

Lähteet:
Kaalin ystävä jo vuodesta 19 - - :ö)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 11:23

Muistelisin viime keväänä ensimmäisten varhaiskaalien ilmestyneen markettiin jossain siinä Pääsiäisen tienoilla, missähän sitten olivatkaan kasvatettuja?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:05

kaali ja kaalit ovat ihania, mutta kun on toi sappivika, niin varovasti vain herkutellaan kaalilakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:42

syön hapan kaalia lähes joka päivä, ja se ontosi hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 13:02

Kyllä kaali on ihanaa ja todellakin myös se hapankaali näin talvella,Aion tulevana kesänä kasvattaa myös kotona,saa tuoretta ja luomua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 18:37

jees.. kaalia! Man

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 19:43

Lapsena en tykännyt mistään kaaliruuasta ja sainkin annokseni syödä aina raakana. Nykyään meillä on kaaliruokaa kerran viikossa. Kukkakaalta ja parsakaalta myös. Hyvältä se nyt maistuu.