Kuka neuvoisi ? Napsun sivujen teksti suureni niin isoksi etten näe kuin osan kerrallaan.

Teksti on kissan kokoista.Mulla on firefox.Apple

Lisätty: 09.02.2009 - 00:10

BILJOONAT KIITOKSET NEUVONANTAJILLE, NYT OSAAN, KIITOS

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2009 - 21:17

Selaimen fontti suurenee, jos painaa Ctrl ja pyörittää hiiren 'rullaa' samaan aikaan. Toimii siis molemmin päin, kasvaa ja pienenee.

Lisätty: 08.02.2009 - 21:21

Ai nyt katsoinkin vielä lisätiedot, jos sulla on Mäkki, niin luultavasti sulla ei ole tota rulla-juttua hiiressä. Kokeile Näytä -> Sivun suurennut -> Pienennä. Siihen on myöskin pikavalinta Ctrl - (eli Crtl ja miinus).

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.02.2009 - 20:51

Oikealla alakulmasa on Muuta zoomausta laatikko ja ilmeisesti olet painanut sen joksikin muuksi kui 100% , muuta takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.02.2009 - 21:01

Mullakin on firefox, mutta ei mitään laatikkoa alareunassa. Pistä kone kiinni, ja avaa uudestaan. Jos korjaantuisi sillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 21:12

Mulla on firefox windowsissa ja selaimessa on kohta Näytä, sillä voi pienentää tekstiäkin monta kertaa näpsäyttämällä pienennä kohtaa kunhan olet laittanut kruksin kohtaan muuta vain tekstin kokoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 06:11

Mulla näytön yläkulmassa punaisen x vieressä merkit suurenna ja pienennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 10:37

Minä suurennan ja pienennän painamalla control - ja control + . Mulla on hiiri tässä koneessa itsessään ja miulla ain välillä pienenee teksti ihan pikkuruiseksi tuon hiiren ansiosta, sitten mie vaan painan controllii ja plus merkkii ni avot johan suureni..

Lähteet:
Tää miun oikkuileva läppärini..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:18

niin yksin kertanen mulla painaa Ctrl alas sitten joko miinusta tai plussaa,miinus pienentää,sivua plus suurentaa.