Miten pääsen näyttelijäksi?Voiko joku kertoa mitä näyttelijältä vaaditaan ja miten koe-esiintymisiin pääsee?Mitä siellä pitää tehd

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2009 - 13:45

26.1.09 ja lokakuus 2008 kysytty tätä myös, löytyiskiöhän näistä linkeistä vastauksii sulle?
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/7683
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/2089

Lisätty: 08.02.2009 - 13:48

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/7683
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/2089

Lähteet:
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/7683, www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/2089

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.02.2009 - 13:06

Ota yhteyttä alan oppilaitoksiin, sieltä selviävät pääsyvaatimukset koulutukseen. Suotavia avuja ovat mm. esiintymis- ja eläytymiskyky, laulu- ja/tai soittotaito.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 16:03

Tuostapa ne löytyykin, muistaakseni olen itsekkin vastannut tuohon kysymykseen : )
Toivotan sinulle onnea matkaan ja ole oma itsesi kun menet näytelmäkerhoon, kesäteatteriin tai sit ihan oikeaan teatteriin : ) kateslemaan mitä elämä sulle tuo tullessaan : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:37

Koulutkseen haetaan ja pääsyvaatimukset saat tietää ko. oppilaitoksista. Joutuu antamaan näytteen taidoistaan esimerkiksi.Pakollisia avuja ovat eläytymiskyky, esiintymiskyky, laulutaito jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 23:52

Vaatimukset eivät ole kovia mutta pyrkijöitä on sisäänpäässeisiin nähden vain murto-osa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 18:11

Niinkuin näkyy, monia kiinnostava ura, joillekkin sopii useimille ei. Tuntumaa ammattiin kannattaisi hakea jostain harrastepiiristä ennenkuin 'lopullisia' päätöksiä alkaa tekemään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 03:30

LIITY ROOLITOIVE -SÄHKÖPOSTILISTALLE,
niin saat ajankohtaista tietoa avoimista rooleista mainoksissa, elokuvissa ja teattereissa:
movies.groups.yahoo.com/grou...oolitoive/

YKSITYISTUNTEJA NÄYTTELIJÄTYÖHÖN EDULLISESTI:
psykkis.webs.com/toimintaan.htm

Lähteet:
oma työ