Tietäisikö joku hyvän ja varman kustantamon elämäkerralliselle kirjalleni 200siv.

Erittäin vaikeaa löytää kustantaja ja saada teos julkaistua.

Avainsanat: kustantamo kustannus julkaisu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.02.2009 - 23:58

Tee omakustannusprojektina ensin vaikka sadan kirjan painos, kun ne revitään käsistä niin varmaan joku kustantajakin kiinnostuu. Näin käy musiikkipuolella monesti kun yhtyeet aloittelevat uraansa (siis musiikkipuolella on kyse levyjen tekemisestä).

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.02.2009 - 12:02

olisihan se aika hyvä itsekkin voisin sen laittaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 12:20

Multa tulis kans hyvä elämänkerta : )
Älä tee niinkuin minä teen vaan tee niinkuin minä neuvon.... : )
Jos löydätte sellaisen kustantajan olisin kiinnostunut siitä : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 12:28

Taitaa olla aika monessa pöytälaatikossa kuumaa tavaraa, joita ei ole voinut julkaista!
Onhan mullakin ollu aikamoinen matka kertomus, mutta tää ihmelaite, eli läppäri teki tenän ja siinä hukkui melkein puolet tekstistä, enkä saanut enään niitä takas ja odotan inspiraatiota jotta saisen taas kohdalleen. Eikä tää vuosikaan ole yhtään värittömämpi ja olen tästäkin jotain pistänyt paperille. Aika näyttää saako niitä koskaan pidemmälle pöytä laatikosta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.02.2009 - 12:35

Pitää aina muistaa tallentaa ja sit vielä muistitikulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.02.2009 - 14:04

Samaa asiaa miettii sadat, ellei tuhannetkin, mukamas kirjailijat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 14:08

Koetapa etsiä netistä tai paikkakuntasi puhelinluettelosta pieniä kustantamoja. Mikäli sieltä ei apua löydy, käänny vaikkapa kirjaston tai kirjakaupan puoleen ja kysy heiltä vinkkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:24

Omakustanteena onnistuu kyllä. Kirjastoilla ei ole mtiään tekemistä julkasutoiminnan kanssa mutta nettihaulla löytyy kyllä pienkustantamoja ja noita omakustantamoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 18:15

hyviä on paljon varmoja ei yhtään, kirjan 'myyminen' kustantajalle on usein suurempi työ kuin sen kirjoittaminen, älä lannistu tutlla tärppäs 17. yritys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 23:00

Jos et ole aikaisemmin mitään julkaissut (ei näyttöä) niin kovan työn takana se kustannussopimus on jos et nyt sitten satu joku ruusunen olemaan, mutta ainahan sitä pitää yritää jos itsellä sellainen hinku on