Tervehdys Napsulaiset ! Oletteko seuranneet TV2:lta Pirunpelto-nimistä sarjaa,mitä pidätte? Itse olen tykkännyt sarjasta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2009 - 10:33

Olen seurannut joka jakson,kun olen kotimaisten sarjojen ystävä,kyllä sitä katselee.

Kysyjän kommentti

Hyvin vastattu. Hauskaa viikonloppua!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.02.2009 - 22:40

Jep. Minustakin katsottavan hyvä, en vaan muista katsoa säännöllisesti. Tänään katoin kun hoksasin sen tulevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 23:13

Katsoisin mielelläni,mutta en välitettavasti näe sitä netin kautta, täällä kanarialla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 00:23

Täysin turha sarja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 09:31

Minä en jaksa katso tuollaisia höpö hopö sarjoja, joita juonen tietää jo kahden minuutin seuraamisella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 09:32

En ole kauhiasti sitä seurannyt mut mitä ohimennen olen sitä katsonut niin vaikuttais ihan ok sarjalta : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 09:44

TV2 tulee katsottua tosi harvoin,joten en tiedä sarjasta mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.02.2009 - 11:11

Eipä ole tullut katsottua. Yleensä jätän kotimaiset sarjat katsomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 13:17

kyllä kasoin joka osan hyvää katsottavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 14:40

Onpa tullut katsotuksi. Ihan ok kotimaiseksi sarjaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 15:33

Katselen kotimaisia sarjoja ja pirunpellosta tykkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 17:10

Olen seurannut ja se on hyvä sarja. Nyt siitä tuleekin jo vika jakso ensiviikolla.. Mä tykkään seurata melkkest kaikkia lyhyitä kotimaisia sarjoja.. Just niin kun Pirun pelto, aikoinaan Häräntappo ase, ja ja , hitsi kun mulla on huono nimi muisti.. =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:19

kiva on ollut..toivottavasti tulis taas jokin uusi ja hauskakin kotimainen sarja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:29

Kertakaikkisen koukuttava,odotan innolla päätös jaksoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 21:48

satuin viimeks ihan vahingossa avaamaan kanavan just kun kyseinen sarja alkoi ja nyt harmittaa ettei oo tullu katottuu alusta lähtien.en oo tienny koko sarjasta mitään..mutta kyllähän ne kaikki joskus uusintana vielä tulee:)