Olisko syytä huoleen? 2 viikkoa kulunut aivo-tärähdyksestä,vielä iso kutti takaraivossa. Oli vuorokauden sairaalassa tarkkailussa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2009 - 19:53

Eiköhän voi seurailla vielä jos ei muita oireita ole tullut. Mutta olen kuullut myös siitä että on tutkittu hirvikolarin jälkeen sairaalassa, passitettu kotiin ja sen jälkeen alkanut verinen ulostaminen sekä oksentaminen. Että ei se lääkärikäyntikään aina takeita anna. Oireita siis seurailtava.

Kysyjän kommentti

Kannattaa seurailla

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.02.2009 - 22:01

Jos muisti palannut ja pelkkä patti jäljellä, niin tuskin tarvii huolestua, jos ei ole päänsärkyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.02.2009 - 22:08

Jos ei ole mitään hälyttäviä oireita (huimausta, päänsärkyä, pahoinvointia näköhäiriöitä), niin ei syytä huoleen. Patti häipyy ajan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 22:12

Tuskin syytä huolee, mikäli lääkäri tutkinut tilanteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 22:23

Jos itse epäilet ettet ole kunnossa käy näyttäytymässä lääkärille : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 00:29

Ellei yösärky katoa niin yhteys polille tai omalääkäriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 09:45

Jos sinut kotiutettiin sairaalasta,eikä mitään erikoisia oireita ilmene,niin parantele päätäsi kaikessa rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 10:35

Patti laskeutuu ajastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 13:20

tuskin syytä huoleen,ole varovainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 13:39

Kysymyksestäsi päätellen olet asiasta epävarma ja levoton. Jos näin, ota yhteyttä lääkäriin/ terveyskeskukseen ja selvitä asia. Taitaa olla ainoa keino saada mielenrauha takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 14:27

jos ei ole muita oireita niin voit olla rauhassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:27

Seuraa muuta vointiasi,ota rauhallisesti,jos pelottaa käy lääkärissä.Patin laskeminen voi kestää tosi kauan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 02:18

On tainnut jo parantua? =)