Minkä niminen on lemmikkinne?

Niin, minkäs nimisiä lemmikkejä teillä on?? Meillä on kaksi kissaa ; Mimmi ja Napsu (ei nimetty napsun vaan Napoleonin mukaan!!)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2009 - 00:31

<- BABE

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.02.2009 - 21:45

Tyttären koira SANTTU..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:57

Mini, Sepe ja Harmis, on nuot kisut täl hetkel....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 22:03

Tiikeri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.02.2009 - 22:05

Otto kissa nimeltään nykyinen. Entiset kissat olivat Napsu ja Pete.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 22:06

13 vuotias musta kissa eemeli joka sana valitettavan usein sekaantuu E-mailiin jota kutsun myös eemeliksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 22:19

Meitillä on berninpaimenkoirapoika nimeltään Sulo,on muuten sama kaveri joka istuu soffalla tuos kuvas. Sulo täyttää kohta 7kk:ta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 22:22

Entisiä ovat minun lemmikkini. Kissoja olivat Miukuli, ja veljekset Simeoni ja Aapo.
Koiria: Jimpy (Jimmy Carterin mukaan), Selma, Henna ja Jyry.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 23:00

Minulla on kaksi risteytyskania; Kalle ja Ninni. Nyt on kyllä vielä yksi tyttökani hoidossa, Mimi. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 23:05

Poju koira

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 00:44

Mulla on nyt sellainen lemmikki kuin NAPSU! Ja siellä on niin monta nimee ettei kerkii niitä kaikkii kirjoittaa tähän!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 01:30

Koiramme nimi oli Vallu. Meille tulee parin viikon päästä uusi koira, nimeksi olemme ajatelleet Igarosta. Akvaariokalat ovat nimettömiä, tosin urospuolisesta monnista puhun partajeekerinä. Oli meillä kaksi gerbiiliäkin: osku ja napsu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 06:37

Kaksi tyttö kissa minulla on Peppi ja Peikko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 09:18

TIK JA SUWAN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 09:46

Turre.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 11:08

Onnipoika on kissa ja IIro on punakorva kilpikonna,elelee akvaariossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 14:42

Kuvani kissa on nimeltään Vilma, mutta senhän jo moni tietääkin....ja edelleen mouruaa, kun ei ole sulho tullut, voe itku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 16:27

Tikru on pitkäaikainen ystäväni, vihreäoranssi peikko, joka on seuranani sohvan kulmalla. On se välillä ollut mukana autoajeluillakin takaikkunalla, siitä syystä sen värit ovat päässeet jo haalistumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 17:18

Lemmikkejä ei meillä täl hetkellä ole.. Mutta on ollut kissa Miisu, marsu Elmeri salomon, kaksi kania Väiski ja Pulma, koira Eetu petteri.. Marsu sai toiseksi nimekseen Salomon, kun se tuli meitille Salomonin päivänä ja äiti sanoi että anna sille se nimi, mutta miulla oli jo päätettynä nimi Elmeri.. Koira Eetu sai Petteri nimen Eetun perään kun se sointui niin mukavasti, vaikkakin sitä vaan Eetuksi sanottiin.. Kaikki olivat ihania lemmikejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 18:38

2 kisua Otto tiikerinnäköinen talomäen metsäkissa ja onni punnapää norjalainenmetsäkissa. 2 on kissojen taivaassa oskari oli norski ja sulo oli somali/ persialainen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 20:20

minni ja manne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 00:16

Sain taannoin joululahjaksi - siis aattona - kanarialintuparin. Nimesin heidät tietysti Aatamiksi ja Eevaksi. Työläitä olivat. Ovat jo autuaammilla nokkimismailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:24

Kissojen nimet ovat Vekkuli(17v),Mauno(3v)MIrri ja Siiri(siskokset 9kk) ja koira kultani Kaisa,poijan koiran pentu joka usein on myös meillä ,Hannibal.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 21:58

täältä löytyy Lancelot kotoisammin sitä huutelee aina mamman pojaksi tai höppiskäksi tai lanculotti tai lance, sit on Jättipotti lyhemmin vain jäpy tai jättis tuutti:) , sit löytyy Junnu nunnu ja Aatu tai aatuski. rakkailla lapsilla on aina monta nimeä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 22:06

Meiltä löytyy koira kaksikko, toinen nimeltään Trini ja pentukoira taas Leo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 10:38

Koiran nimi on Rolle, kisun nimi on Käppyrä ja leijonaharjaskani on Masipasi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 12:20

Äitinpoika,lutunen,ippänpoika,käppyrä jne jne 3 koiraa ja harvemmin niitä kutsutaan niiden oikeilla nimillä : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 18:04

Meillä on tuo lihava-Eetu kissa :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 18:29

nykyään ei mitään, aikanaan oli Virolainen ja Karjalainen, niitä oli kiva huudella koirapuistossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 13:32

Poppo, Rooki, Rosso, Summa-Jussi, Rommel