Jos kuuntelette radiota niin mitä kanavaa. Itse paikallista.Tulee ajankohtaista uutisia ym.Tosin myös musakanavaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.02.2009 - 21:10

Paikallisradio kertoo kulmakunnan uutisia ja soittaa hyvää musiikkia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.02.2009 - 21:10

Rockia, jos kuuluu esim.työmaalla, autossa soi usein ylex tai suomipop.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:10

Kuuntelen suomipoppia mieluiten, joskin se ei meillä kuulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:10

Radio suomi on minulle se mieleisin, koska pidän enemmän asiaohjelmista ,kuin musiikista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:11

Nyt kun istun koneella kuuntelen netin kautta Iskelmää, täällä se ei radiosta kuulu : (

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:15

Radio suomi soi ja uutisoi kotona autossa soi iskelmä radio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:25

Radio SuomiPop

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:29

Iskelmäradio ain päällä, autos ja kotona, harmittaa kun se sävelradio lopetettiin.
kotomaist musiikkii tulee, liikennetiedotuksii, huumorii/aamun heikkotasonen vits klo 7.15, sun muuta, tosin vähän useimmin välil vaihtaisivat nuit kappaleita, jottei kyllästyis niihin, ehkä jotain 'vanhempaakin' musaa ois kiva kuunnella kotityönkin lomas
(jos tääl Napsus tuon foorumin vaikuttajii, nii ottakeepa vinkis vaarin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.02.2009 - 22:02

En kuuntele radiota paljon, mutta joskus kuuntelen Iskelmäradiota tai Radio suomea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 22:04

Täällä kuuntelen radio Novaa on ainut joka kuuluu netin kautta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 23:09

paikallista radioo ja välillä iskelmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 23:21

Radio Novaa yleensä autoillessa.

Kyllä netin kautta muuten kuuluu iso joukko suomalaisia radioasemia.

www.makela.info/nettiradiot/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 00:37

Radio SUOMI
- Jääkiekkokierros.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 09:16

radio suomi,kaikkialla kuuluu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 09:47

Radio Melodiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 14:24

iskelmää ja yle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 20:05

Suomipoppia, olosuhteiden pakosta töissä, mutta kaikkeen tottuu ja aikansa kuunneltuaan voi sanoo jo että tulee hyvää musiikkia. Työpaikkojen vaihtuessa viimeksi kuuntelin iskelmää ja tottui siihenkin vaikka alkuun meinas pää räjähtää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 10:08

Radio novaa yleensä vaikka sieltä tulee jonnin joutavaa puhetta koko ajan,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:19

Ylex,soitto lista kyllä välillä harmittaa,Groovia kaipaa,ei kuulu meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 22:20

Koneelta enimmäkseen musaa kuuntelen, mut autossa soi jos radioo kuuntelee niin radio nova.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 11:39

Suomipoppia ja Novaa ainaskii.. Harvemmin kyl kuuntelen radioo varsinkii koton.. Töissä ja autossa tulee kuunneltuu, niin ja Äipällä siel on radio pääl melkeen 24/7.. :)