Laulatteko karaokea ja jos, niin mikä on teidän bravuuri?

Itse tykkään laulaa yölinnun preussinpunaista.. Mutta en laula ikinä julkisesti vain kotona kavereiden kuullen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.02.2009 - 20:06

kyllä..:mulla ns.bravuuria ei ehkä ole(mitä se sitten kysyjän mielessä on)mutta bruukan laulaa ;finlandersin:Oikeesti+ muita,,kari tapion;bellakabri+muitakin,,anceligue ,muistaakseni olavi virran,, tietenkin simo silmun melkein kaikki, esim.mä putoan ,,, tulkin :toisilleen luodut,,souvarit; luodut toisilleen,,magga;poromies,,,,kaksi lensi yli käenpesän,ei nyt tule mieleen kuka laulo,,,,, ,,,niitä on niin paljon minun bravuuri kappaleita.

Lisätty: 08.02.2009 - 12:11

niin,ja Mie olen sen verran pörrö että laulan VAIN selvinpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.02.2009 - 19:50

Vihaan karaokea! Ja sitä kun vielä esittää nainen kännissä örveltäen ilman sävelkorvaa, niin kyse on todellisesta helvetin esiasteesta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 19:51

En laula enkä varsinkaan kuuntele mielelläni karaokelaulantaa. :P
Telkusta tulee se kuorosota ja sehän yllätti positiivisesti; karaoketasoisista laulajista tulikin oivallisia kuoroja. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 19:51

Joo olen joutunut vanhoillapäivillä nyt siihenkin touhuun mukaan ja vielä vieraalla maalla, kaikista vaikein on kun olen ollut reilut 30 vuotta pois suomesta enkä tunne suomalaista musaa, joten vanhaa Tapsa Rautavaaraa on helpompi möristä! Sulla Yölintu, mulla Yölinja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 19:52

Meillä on karaokelaite kotona ja jos pidämme juhlia niin lauletaan ja tanssitaan, minä laulan aina ekaks kun en osaa niin sen jälkeen mulle näytetään laulamisen mallia, mun juoni, laulan aina sukkula venukseen ja kyllä on kaikilla hauskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 19:55

Olen joskus nuorempana laulanut mut sit kun kaverit rupes sanoo, että anna sille markka, että on hiljaa : )) se on jäänyt mut niin on rafloissakin käynti : ) Kotona lauleskelen yksin suihkussa : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:20

En laula karaokea,en käy eds sellasissa paikoissa missä sitä lauletaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:21

Laulan. Bravuuria ei ole, mutta tykkään kappaleesta: Pala rauhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.02.2009 - 21:54

En laula ja syykin on selvä. Variksetkin lähtisi karkuun ääntäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 00:48

Sid Vicious: MY WAY

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 09:30

EN HARRASTA SITÄ HUMALAISTEN HOILOTUSTA,MIELUUMMIN VAIHDAN KAUPUNKIA KUIN KUUNTELEN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 09:57

En laula,mutta kuuntelen mieluusti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.02.2009 - 10:46

kyll laulan mielikappaleeni on itämaista rakkautta .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 20:22

en laula mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 10:04

En laula mitään en halua anttaa aihetta joukko paolle jostain paikasta.Tähän ikään olen jo kokenut vaikka mitä,jos suuni avaan muut saavat paniikki kohtauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 11:16

En mie tykkää missään baareissa jne laulaa karaokea.. Mie tykkään hoilotella SingStar pelin lauluja kotosalla/ kylässä kavereilla..

Lisätty: 13.02.2009 - 11:37

Se bravuuri jäi kertomati: PMMP:n Pikkuveli, sitä mie tykkään hoilata SingStaria laulaessani, hih..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:17

Käymme ehkä kerran kaksi vuodessa sellaisessa paikassa,laulan vanhaa suomalaista,kun oikein hyvä fiilis iskee,Mielellään jazhtavaa",kotonakin on muutama cd-niitä kaivetaan esille joka toinen vuosi ja silloin lauletaan ihän mitä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 22:06

kyllähän sitä tulee kotosalla kaveri porukalla lauleskeltua, kun ei tuolla karaoke paikoissa tule niinkään käytyä..ja yksi niistä monista monista hyvistä kappaleista, mitä tykkää laulaa on "sata salamaa " ja sit ulkolaisista "waterloo"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 20:16

karaoke vehkeet kotoo löytyy, harvemmin vaaan nykyään on lauleskeltu. Ulkolaiset pop- biisit enemmänki iskee + finlanders-oikeesti!