Ovatko villasukat välttämättömät talvella?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.02.2009 - 18:19

Kyllä ne näyttävät pysyvän kesälläkin jalassa. Ainakin minun poikani tavaramerkki oli harmaat pässinpökkimät villasukat tennareissa kesät talvet.

Villa on hyvä kylmän eristäjä. Sen huomaa vaikka kumisaappaissa. Jalka tuntuu kuivalta ja lämpöiseltä märässäkin villasukassa. Mutta jos tarkenee sekoitesukassa niin sehän on itsekunkin valittavissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.02.2009 - 18:15

minun mielestä ovat esim. veljeni pitää sellaisia kesä kuumallakin(VAIKKA PYSYISIVÄT JALASSA ILMAN PITÄMISTÄKIN)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.02.2009 - 18:23

Ei ole välttämättömät, mutta ovat lämpöiset. Kyllähän nyt jokainen haluaa pakkasella pitää jalkansa lämpimänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 18:27

Ei ole, lämmittää kyllä muykavasti paukku pakkasilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 18:49

Kyllä ovat. Ei tätä kylmää muuten kestä. Ja minulla useimmiten kahdet päällekkäin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 18:53

Ei ole, en pidä koskaan,mutta kudon kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 18:59

kyllä, olen itsekkin jo puhki kuluttanut joululahjaksi saadut villasukat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 19:03

Joskus pidän. Villasukat on mukavat jalassa. :)

Tarkennan vielä: Eivät ole välttämättömät eli ilmankin voi elää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 19:17

Ei tule pahemmin käytettyä villasukkia, koska ulkoilen kengillä joissa on riittävän lämmin vuoraus. Hiihtomonoillakin tarkenee hyvin ihan urheilusukilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 19:18

Kyllä minulla monet sukat on kaapissa ja vielä äidin neulomia mutta en juurikaan tarvii niitä : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 19:21

Ei mulle ainakaan, olen muutenkin kuuma ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 19:30

Nooo, mää sanon villasukiks kaikkii lämpösii paksui sukkii, ja pidän niit sit tääl himpes sisäl, ku sit on niin mukavan lämpöset jalat, mut ei oo talvel välttämättömät, paitti tietty jos nuit pakkasii, jotka hipoo -20 tai ylitte, luulen ma... töis pärjää tavallisil ns. tennissukil, jos eivät kohta ala säästään taas lämmitykses siellä, nii sitten täytyy viedä sinne noi huopikkaat varmaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 19:52

Oikein hyvät näillä leveysasteilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:56

Kyllä villasukat ovat tarpeelliset, myös kesällä, koska hiottavat vähemmän pitkävartisissa kengissä, jos joutuu pitämään esim. kumppareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 01:01

Joo jos ne mahtuu monojen päälle - itse pidän niitä mieluummin kesällä nukkuessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 09:41

KYLLÄ,saunaan mennessä otan pois

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 10:01

Minulle ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 11:59

En omista villasukkia ei kai tarpeelliset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 19:58

Ilman muuta talvella on villasukat jalassa. Ja juuri etelänreissusta kotiutuneena voin kertoa että oli myös sielä mukana villasukat ja jalassakin olivat useampana päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 20:03

ovat ehdottomat.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 20:23

minulle on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:01

on,on,välillä tulee kesälläkin pidettyä.:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 11:31

Se riippuu ihan ihmisestä, joillekkin on joilleen ei, mie tykkään ainaskin käyttää villasukkia talvella.. Miult löytyy ainaskii kuus paria erivärisiä villareita, mustat, harmaat, oranssit, valkoiset, tummanlilat.. :)