Mitä paikkaa suosittelisit Etelä- tai Keski-Suomesta viikonloppuloman viettoon ja miksi??

Lisätty: 07.02.2009 - 17:15

Kiitos, Kultaranta, ois pitänyt rajata kysymystä...Hesa liian tuttu ja toisaalta liian kaukana, jos itse ajelee, yli 400 km liikaa viikonlopulle talvella.

Lisätty: 08.02.2009 - 14:46

Kivoja ehdotuksia, kiitti vaan. Kuopio ja muikut karsiutuu, koska olen asunut siellä 25 vuotta ja muuttanut takaisin maalle. Jyväskylään ei kovin pitkästi..hm. Lappeenranta on tosi kiva paikka kesällä, Koli on tuttu entuudesta. Hämeenlinna ihana paikka myöskin kesäaikaan. Harkitaan, jonnekin pitää päästä tuulettumaan.

Lisätty: 09.02.2009 - 13:28

Joo Fiskars on hieno paikka, äitini asuu siellä lähellä. Jos ei ois näin pitkää välimatkaa niillä kulmilla vois pyöriä enemmänkin.

Avainsanat: suomi suosittu loma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.02.2009 - 17:48

Eiköhän olisi joku Lahti tai Jyväskylä viihtyisiä kaupunkeja ja sitten Imatra ja Lappeenranta kan varteen otettavia paiukkoja.

Kysyjän kommentti

Kiitos sulkis. Sinun vastauksesta löytyi se paikka minne menen ensi viikonloppuna elikä Jyväskylään. Imatralle, Lappeenrantaan ja Hämeenlinnaan sitten kesällä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.02.2009 - 17:12

Viikonloppu Helsingissä tarjoaa jokaiselle jotakin : kulttuuria, nähtävyyksiä, ostosmahdollisuuksia sekä Suomen kattavimman hotellivalikoiman.

Lisätty: 07.02.2009 - 17:23

Helsingin tilalle kaupunki Kanta-Hämeestä, eli Hämeenlinna. Siellä tarjolla mm. hyvää teatteria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 18:18

Näin talvella menisin kyllä mieluummin johonkin isoon kaupunkiin niin olisi enemmän valinnanvaraa viihdetarjonnassa. Ehkä Tampere olisi sopiva?

Tule tänne Lappeenrantaan kesällä, silloin tämä on aivan ihana! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 18:56

Etelä-Suomesta suosittelisin Nuuksion aluetta Espoossa. Oli sitten talvi tai kesä niin nähtävää riittää. Ja ajomatka on Helsingistä vain puolisen tuntia ja olet kauniin luonnon keskellä. Kts. lisää www.luontoon.fi/page.asp?Section=246

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 19:58

Koli on ehdoton ykkönen Suomessa. Ainutlaatuiset maisemat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 22:20

Menkää Kuopion torille muikun syöntiin... tai
Varkaudesta löytyy teatteriesityksiä.
Haminassa voit kuulla historian lehtien havinaa.

Lisätty: 07.02.2009 - 22:27

Repoveden kansallispuisto tuli myös mieleen. Siellä on kaunista sekä kesäisin että talvisin. Lähettyvillä on myös mökkivuokrausta ja laiva-ajeluja kesäisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 23:34

Kesällä Savonlinna, Rauma ja Naantali, talvella esim. Etelä-Suomen läänin Kanaria

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 01:12

OUTOKUMPU. Saat olla keskellä ei mittään niin kauan kuin haluat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 10:07

Viettäisin viikonlopun Helsingissä,shoppailen ja kävisin moikkaamassa sukulaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 10:56

Riippuu siitä mistä saakka tulet mutta Fiskars on kiva paikka. Siellä on majoitustakin saatavana mutta en tiedä ovatko majapaikat avoinna ihan läpi vuoden.
Helsinki tietysti jos haluaa teatteriin tai muihin kulttuuritapahtumiin.