onko puertossa aurinkoistahelmikuussa?

Avainsanat: puerto de la cruz espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.02.2009 - 10:52

"Kanarialla "ikuisen kevään saarilla" ei ole suuria lämpötilaeroja eri vuodenaikoina oli sitten kesä tai talvi. Tammi- ja helmikuu ovat ehkä "vilakimmat", mutta huonoimmillaakin kuin Suomen kesä. Cruzissa voi pilvet peittää auringon tai sadekuuro yllättää muita kohteita "helpommin", mutta vastapainona sitten kaunis ja rehevä luonto! Ja kyllä sitä on paleltu ja kastuttu myös niissä "varman auringon" kohteissa esim. Lanzarote ja Ingles. Varmaa hellettä ja paahtavaa aurinkoa kaipaavan kannattaa matkustaa esim. Thaimaahan."

Säätietoja seuraamalla saa sen kuvan, että vähän epävakaista on. Keskilämpötila päivällä helmikuussa on kuitenkin 21'c eli kovin kylmä ei ainakaan pitäisi tulla.

Lähteet:
keskustelu.plaza.fi/matkalau...u/t1724517

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.02.2009 - 11:33

Kyllä nyt on niinsanottu kevät täällä, itse olen puerto ricossa ja ilmat on olleet vaihtelevat. Päivällä on kyllä hyvin saanut aurinkoa ottaa jos sitä tahtoo, mutta illat on viileitä lämmin pusero mukaan. Eikä pidä pelästyä, jos vaikka jokunen tippa vettäkin joskus tipahtaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 15:51

Sielä paistaa aurinko joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 17:17

Kokeile seuraavaa : Napsu - Sää - Maailman sää - Sää Puerto de la Cruz

Sieltä sään lisäksi myös muuta tietoa kohteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 20:40

Teneriffalla kyllä aurinko paistaa, mutta Cruz on usein pilvien alla.
Mutta eikun bussiin aamulla ja Americanosiin auringon ottoon.