Huomenta napsulaiset! Millon olet sanonut, RAKASTAN SINUA, puolisolle/ystävälle/läheiselle?

Itse sanoin aamulla, huomenta kulta, rakastan sinua
Tai milloin olet sanonut, olet minulle tärkeä ihminen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.02.2009 - 21:38

Ajateltuu tulee kyllä, et sanois, mut ei saa ehkä sanotuks, joten nyt sen sitten sanon; rakastan teittii napsulaiset koko sydämestäin, ootte päiväni piristys...

Kysyjän kommentti

Kiitos : ) Sanotaa useammin minä rakastan sinua : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.02.2009 - 09:50

Just viime viikolla, ei sitä jatkuvasti halua toitittaa, mutta meillä on sääntö jos rakastamisen lopettaa niin heti täytyy sanoa se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.02.2009 - 09:50

Viimeksi olen sanonut kummitytölle: Olet minulle rakas. En nyt muista tarkkaan milloin, mutta ei siitä kauaa ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 10:04

Ei kyllä nyt muistu mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 10:42

Mistäköhän johtuu, että suomeksi tuo kolmisanainen lause on niin mahdottoman vaikea sanoa? Lokakuussa Tunisiassa tuli kyllä hoettua tuota iloveyouta vähän turhankin usein..

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 07.02.2009 - 11:18

just taisin eilen sanoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 11:29

Harvemmin tulee sanottua ja viime kerrasta on kyllä jo aikaa parikin kuukautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 11:39

Kuulehan , nyt on tainnu mennä pikkuisen aikaa kun olemme erillään, eli minä etelässä ja emäntä pakkasessa, eikä oikein luteet hyrrää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 15:36

Viimeksi alkuviikosta kirjoitin hyvälle ystävälleni "Rakastan sinua" hän kun on talvea paossa matkan päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 15:41

Liian harvoin ja vielä harvemmin miehet sanovat. Sitä pidetään niin itsestäänselvyytenä, mutta niinhän ei saisi olla. Jos suhdetta ei viitsitä hoitaa se väljähtyy ja muuttuu liian arkipäiväiseksi, mielenkiinto siinä katoaa samalla. Arvosta ja kunnioita puolisoasi sen verran, että sanot hänelle tänään: minä rakastan sinua, olet tärkeä minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 15:54

Joka päivä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 16:48

tänään viimeksi ja jopa kolme eri kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 19:09

Tänään puhelimessa tyttärelleni. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 20:49

Ei nyt tule päivämäärä mieleen, mutta ajattelen kyllä niin joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 23:07

En ainakaan tämän vuoden puolella, katsotaan sitten ensi vuonna...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 14:21

olen sanonut joku viikko sitten:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 20:00

Ei nyt juuri muistu mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 20:30

eilen lapsenlapsille, miehelle sanoin viikkositten...noin..usein yritän sanoa kaikkille rakkailleni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 21:36

Pyrin muistuttamaan miestäni ja lastani siitä joka päivä. Siis että rakastan heitä niin kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 11:30

Eilen tuli miehelle sanottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 16:47

TÄNÄ AAMUNA. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 17:09

eilen illalla viimeksi lapsille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.02.2009 - 18:51

Sanon puolisolleni joka ilta. "Hyvää yotä , rakas" Ja hän sanoo samoin.Se tulee aina suoraan sydämestä .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 11:18

Eipä tuota hirveen usein tule sanottuun, mutta ne joita rakastan tietäävät sen ilmankin että miun pittee siit joka päivä mainita, hih.. Ja mielestäni liika rakastan rakastan sanominen on jo höösäämistä/ yliammuttua.. =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 18:16

Tuleehan sitä omalle rakkaalle sanottua päivittäin :)