bangok temppelit

Avainsanat: pattaya thaimaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2009 - 16:34

thaimaassa ei ymmärretä mitään leikinlaskua temppeliin pyrkijöiltä,asiallinen puketuminen jakohtelias käyttäytyminen on paikallaan,tämä koskee kaikkia temppeleitä niin isoja kuin pieniä,,bkk kannatta käydä kuninkaallisessa temppelissä,televisiossa ehkä näitte kuninkaan siskon polto rituaali,kestivät 30 päivää,,on pieni pääsymsksu .suosittelen,,maaseudultakin löytyy yllättävän pienistä kylistäkin hienoja temppeleitä..EN MALTA TÄSSÄ OLLA SANOMATTA JOS MENETTE KESKI VIETNAMIIN HUESSA ON HIENO ENTISTEN VIETNAMIN KUNINKAIDEN TEMPPELI ALUE,,HYVÄ VARATA AIKAA 2 PÄIVÄÄ AIKAA

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 07.02.2009 - 09:59

En tiedä mitä haluat kysyä, mutta temppeleitä siellä riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 10:53

Pukeutuminen temppeliin, ei shortseja eikä hihattomia toppeja tai t-paitoja.

tuolla merkittynä kartalla muutama temppeli:
www.kiintopiste.com/gp.php?a...mp;zoom=15

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 11:02

Bangkokin temppelit mutta avainsanana Pattaya? No, tuon sivun lopussa on linkki, josta saa ladattua kartan Bangkokin temppeleistä:

www.saaste.net/thaimaa2007/?p=126

Totuuden pyhäkkö Pattaya
Prasat Sut Ja-Tum (Sanctuary of Truth) on kokonaisuudessaan puusta valmistettu valtava jykevärakenteinen temppeli, joka sijaitsee Pattayan pohjoisosassa. Kaiverruksin koristeltu 105 metriä korkea temppelirakennus on rakennettu ihmiskunnan uskonnollisten ja filosofisten totuuksien kunniaksi. Puisen temppelin jyhkeä rakenne on rakennettu kestämään kuumaa auringonpaistetta ja kovaa tuulta. Temppelin sisälle pääsee myös vierailemaan.

Yleinen käyttäytymisetiketti on onneksi varsin yksinkertainen eikä vaadi maalaisjärkeä kummempaa. Temppeleihin ei mennä epäsopivassa tai paljastavassa asussa, aivan kuten ei mennä Suomenkaan kirkkoihin. Pääkappeliin astuttaessa kengät on jätettävä oven ulkopuolelle. Buddhan kuvat ovat pyhiä, joten niiden edessä poseeraaminen ja kuvien räpsiminen ei ole kovin suotavaa sen enempää kuin patsaiden päällä kiipeilykään. Munkkeja eivät saa naiset koskettaa, joten jos munkille on annettava jotain, niin se on jätettävä hänen ulottuvilleen tai esine on laitettava “vastaanottoliinalle”, jolla munkki saa nyhdettyä kapistuksen itselleen. Kuten muuallakaan Thaimaassa, ei jalkapohjia parane esitellä. Kun temppelistä lähtee, niin on hyvä antaa pieni lahjoitus, sillä suurin osa temppeleistä ylläpidetään nimenomaan lahjoituksilla.

Lähteet:
www.lomamatkailija.com/pattaya.php

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 15:57

Temppeleitä riittää.Sielä riisutaan kengät,peitetään käsivarret ja mieluiten huivi päähän.Ei missään nimessä shortseja päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 20:51

Ei kun sisään vaan rohkeasti.