Joko turkkia uskaltaa pitää päällään?

Onko kettutytöt ja spraijaajat menneet jo koloihinsa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.02.2009 - 08:20

Jos sellaisen omistaa niin eikös se ole enemmän talvivaate?
Itse näen turkin mieluiten jossain muualla kun ihmisten päällä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.02.2009 - 22:31

Pidä ihan rauhassa. Et kai kuulu näihin " maan hiljaisiin" , joita kettutytkin pelottaa?

Lisätty: 06.02.2009 - 22:51

Jos minun vaimon turkkia joku sattuisi erehtymään repimään tai töhrimään, niin muistaisi taatusti sen lopun elämänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.02.2009 - 22:39

Uskaltaa tietenkin. Ei ne nyt sun päältä tuu sitä repimään pois. Ja jos tulee, kutsu poliisit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 22:42

Pidä ihmeessä jos sinulla sellainen on ja tee välittömästi ilmoitus jos sinua häiritään tai uhkaillaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 22:47

Kyllä ihmisillä on vapaus mitä haluavat päällään kantaa. Sitäpaitsi turkki voi olla tyylikäs. Turkin repiminen on päällekarkaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 23:05

uskaltaa. sen kun laitat vaan päälle, se lämmittääkin varmaan kivasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 23:06

Pidä ihmeessä turkkia kohta tulee kesä sitte vaan sortsit päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 23:25

Missä muualla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 23:44

Miksei? Ainahan kettutyttöjä riittää mutta tuskin mikään buumi juuri päällä että kukaan hyppäisi kimppuun repimään sitä päältäkään,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 00:03

pidä kiirettä, kohta on kevät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 00:27

eipä tarvitse miettiä,pitää jos on sellaisen tarve

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 05:58

Kyllä uskaltaa, itseäni se ei ainakaan pelota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 07:57

Kyllä uskaltaa, pidän kun siihen tarvetta ja tarpeeksi viileää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 08:57

Pidetäänhän nahkatakkiakin ja kintaita ja kenkiä. Hatujakin lienee nahkaisia ym. muita eläimistä peräisin olevia tuotteita. Miksei turkkiakin sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 09:32

Uskaltaa laittaa päällensä : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 11:09

tottakai uskaltaa

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 07.02.2009 - 11:21

no jaah, aina niitä hihhuleita jostain löytyy.. Eiköhän he osaa jo olla hieman asiallisemmin.. Pistä päälles vaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 12:03

Nyt sitä kannattaa pitää kohta tulee kesä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 15:36

Turkki päälle vaan! Meillähän se mielletään kovien pakkasten vaatteeksi, mutta muistan käyneeni Pariisissa huhtikuun lopulla ja turkki oli vallan tavallinen päällysvaate. Siitä ajasta ovat turkit vielä kehittyneet, uudet ovat todella keveitä ja monikäyttöisiä. Kannattaa siis vaan miettiä, mitä alle pukee, lauhalla säällä ei niitä lämpimimpiä villavaatteita kun kepeämmilläkin pärjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 19:42

Mikä ettei uskaltaisi. Itse kyllä suosin vaatteita, joita voin itse puhdistaa eikä tarvitse turvautua pesulaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.02.2009 - 10:36

Kyllä, itselläni on aina ollut turkki, montakin, eikä ikinä ole spreyattu. Asun helsingin keskustassa. Tänä talvea olen käyttänyt kait pari kertaa, on sen verran lämmintä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 20:50

käytä vain, eikait ne maalaritkaan joka paikkaan ennätä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 11:07

Käytän kyllä jos on tarpeeksi kylmää. Tänä talvena ehkä kerran on ollut turkki kun oli 18 ast.pakkasta ja kylmä viima. Kettutytöiltä en lupaa kysy, eivät ole kyllä häirinneetkään vaikka liikun Helsingin keskustassa paljon.
Ystävättäreni turkkia oli viillelty, ilmeisesti partakoneen terän avulla, eikä hän itse sitä edes huomannut kun vasta jälkeenpäin. Taphtui Itäkeskuksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 11:21

Kovilla pakkasilla ja luonnon eläimistä tai lampaasta tehtyä,asia riippuu moraalistasi.