Vaivaako aamu äreys sinua tai kumppanisia.

Itseäni ei vaivaa,paitsi jos lehti viedään nenäni edestä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.02.2009 - 00:06

ei se vaivaa, se on elämäntapa

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.02.2009 - 21:03

hyvin menee jos ei ensimmäiseen puoleen tuntiin tarvitse puhua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 21:05

Ei ole pelkoo kyllä heti on läppä leväällän ja voi vaikka pikuisen pistää huumoriakin meneen kunhan vain on silmät saanu auki. Kaveri on hiljaisempi aamulla, mutta sekin siitä aina on norjistunut pikkuhiljaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 21:06

Sanoisin ennemminkin että aamulamaantuneisuus vaivaa. Puhekyky riittää ennen aamukahdeksaa ainoastaan yksitavuisten sanojen muodostamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 21:07

Ei vavaa kun saa kunnon kahvit+hyvän voileivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 21:15

Jos saamme molemmat olla ensimmäiseen kahvikupilliseen asti rauhassa ja puhumatta sanaakaan niin ei vaivaa:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 21:19

Minä herään vähän myöhemmin niin kiltisti on kiltisti on kahvit keitetty ja aamulehti pöydällä : ) niin vaik en ja ei meistä kumpikaan ole niin äreitä : )
Mut jos mieheni nukkuu pidempään keitän kahvit ja lehti on pöydällä : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 21:37

kyllä aamuäreyteni vaivaa kumppaniani tosiaan, onoppinut elämään sen kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.02.2009 - 21:39

Ei vaivaa äreys eikä kireys. Aamuhommat hoituu tietyn kaavan mukaan, ja siinä sitten pikkuhiljaa heräilen. Parin tunnin päästä voisin jo jutella. Taidan olla vain muuten hidas herääjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 21:42

Paremminkin aamurentous, juuri tällä hetkellä en tarvitse edes kelloa ja aina en tiedä mikä päivä on menossa. Riittää kun ollaan oikeassa kuukaudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 21:49

Kyl mie ilman äreyttä heräilen ihka reippaastikin nousen sängyst työaamuina, mut sillee, ettei kaikki valot paista, hämärästi hissukseen... aamutoimet, kahveen ääres telkku auki ja tekstiteeveest kattoon mitä maailmal taphtununna + tiesää, mut en jaksa mitään tosi 'terhakkkaa' pulinaa heti/miettimistä ite/kuunnella, sit koneisto mul jo käynnistyykin, vaatii sen noin tunnin ja oon jo työmatkal, toinen puolisko alkaa heti aamust tuon aivotoiminnan (siihen se sit loppuukin, heh) kauheesti kaikkii uutisii/ideoit kyselyit, jne. murr... ei heti aamust jaksa, pitää rauhas heräillä, pitäisköhän hankkii se valoherätyskello, vai mikä se ny oli....?

Lähteet:
leppeästi heräillen paras, oli sit työ- tai viikonloppuaamu, omaan tahtiin kuitennii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 22:19

Molempia,ja minua enenmmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 22:49

Myönnän, olen aamuäreä, kunnes pääsen autoon asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 22:59

Järkyttävää jos joutuu heräämään samaan aikaan toisen kanssa, varsinkin oman puolison!! Näitä onneksi sattuu vain muutaman kerran vuodessa. Minähän en ole aamuäreä mutta toinen osapuoli onnistuu tekemään kaiken väärin ja olemaan vielä vessassa samaan aikaan kun mulla on jo kiire:-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 23:14

minä olen aamuäreä jos minut herätetään, tai jos herään johonkin yskimiseen taikka jos herään liian myöhään. aamu vaatii kahvin, savukkeen ja lehden lukemisen niin sitten olen hereillä ja pirteä. isäntä ei kerkee äreillä kun nousee ylös käyttää koiran pikku lenkillä ja sit se onkin jo töissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 23:26

eihän tok

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 23:47

Kyllä vaivaa, mutta ainahan noita pikku vaivoja löytyy ja kun asia on tiedossa niin sen voi hyväksyä että toiset on aamuihmisiä ja toiset taas ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 00:41

EI VAIVAA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 05:54

En ole eikä puolisonikaan mutta aamukahvin jälkeen ollaan vielä paremmalla päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 07:57

Ei vaivaa hyvin nukutun yön jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 08:59

Mitäpä sitä äreilemään kun kaikki on mukavasti. Voi sitä ajatella kumppaneitaankin ja nousta vaikka aikaisemmin ylös, että ehtii äreilyt haihtua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 09:32

Kyllä on parempi olla jonkun aikaa ihan hiljaa ennenkuin avaa suutaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 10:04

Olen ilta- ja yöihminen.

Olen tasainen luonne, aina äreä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 11:04

minua kyllä.. en yhtään tykkää jos minuun kosketaan, kysellään jotain tms.. haluan olla ihan hiljaa. En muuten sitä näytä ja kiukuttele

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 07.02.2009 - 11:22

minua vaivaa, jos olen todella väsynyt.. silloin tulee äksyiltyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 15:45

Ei se enää vaivaa minua, olen jo siihen tottunut. Muita tuntuu vaivaavan ensimmäiset puoli tuntia, ennen kuin olen saanut kahvin ja tupakan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 20:56

aina silloin , kun olen nukkunut yön huonosti, niin yritän olla hiljaa, ja kyllä isäntä huomaakin milloin ei kannata puhua minulle mitään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 11:16

Nuorempana aamut olivat pahoja,nytkin nukun pidempään,kuin mieheni,en kyllä enään ole äreä aamulla,mutta silti on isännän homma kahvin keitto.