Lottoatko viikottain entäs keno päivittäin..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.02.2009 - 21:00

Kymmenen viikon kestolottoa uusin aina, jo 15 vuotta on sama rivi ollut vetämässä eikä isoja voittoja ole tullut. Eli mitä järkeä... Mutta kun muistaa rivin ulkoa, mitäs teet, jos jätän tekemättä niin silloin varmasti posahtaa kohdalle... Toivonkin, että uusisivat lottotavan niin pääsisin tuosta riesasta.

Kysyjän kommentti

Älä lopeta kestolotta. Minä jätin viemättä loton 8 systeemi. meni sivu suun 6oikein,vähän kyllä harmitti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.02.2009 - 20:50

Keno olis poikaa, mutta ei ole täällä ihan sellaista, mutta aina silloin tällöin jotain tulee laitettua sisään, jos vaikka ............

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 20:58

Kestolotto on vetämässä tällä hetkellä, harvoin kyllä muita pelejä pelailen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 21:01

aika usein se 'tavanvuoksi' lotto tulee laitetuksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 21:06

En ole pelannut enää mitään vuosiin.
Jos kerran pari vuodessa saa kympin pari niin ei paljoa innosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 21:09

Lottoa ei nykyisin jokaviikko,kenoa taas melkein päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 21:10

melko satunnaisesti, mun nimiini lototaan (kuulemma) joku vakiorivi säännöllisesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 21:13

2 arvottua riviä.Olen huvij´kseni kokeillut 100 riviä porukassa. ei tuu väkisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 21:16

Vanhempani ovat lotonneet parinkymmenen vuoden ajan, suurimmat voitot jotain 200e ja niitäkin suunnilleen kerran viidessä vuodessa. Laskin kerran, kuinka paljon rahaa he ovat menettäneet lottoamalla joka viikko 20 vuoden ajan, ja summa oli niin huikea että päätin itse olla koskaan alistumatta "lottokierteeseen". Saapa nähdä miten päätös pitää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 21:24

Lotto pitää tehdä kerran viikossa mut kenoo satunnaisesti : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.02.2009 - 21:29

En lottoa enkä kenoa. Niillekin rahoille löytyy parempaa käyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 21:34

Kenoa silloin joskus pelasin kun tuli markkinoille, nyt en enää vuosiin. Lottoa pelaan ehkä kerran 1-2 x kuukaudessa, jos sitäkään, menee näihin tulosvetoihin ja superkaksareihin tuo mielenkiinto, kun niis saa jännittää tulosta pitempään, kuin sen yhen minuutin verran minkä lotto suo jännitystä...... tuos v.-85 muistaakseni voitin lotos 6 + lisä ja sillä sain sillos rahaa n. 25 tonnosta ja siitä meni noin 4-5v kun huomasivat, et olivat ottaneet voitosta jkl arpajaisveron (joka ilm. poistunut jo sillon) myös, niin ilonen yllätys, kun tuli veikkaukselt viesti niin monen vuoden jälkeen, jot sori, täs tuo otettu turha vero korkoneen näilt vuosilta sillosille lottoojille takas, oli noin 5000 markkoo... kyl teki kutaa.... oli kaik opintolainat sun muut sillon viel menos, ja mukelot pienii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 21:41

tuskin koskaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 22:00

Lottoa pari riviä sisällä kestona, ei muita Veikkauksen pelejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 22:21

En kumpaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 22:46

Lotottua tulee lähes viikoittain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 22:59

En "kenota". Lottoan jos muistan laittaa lapun, harkitsin kestolottoa. Tuuri ei ole ollut ystäväni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 23:26

en,en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 23:29

lottoan silloin tällöin, kenoa en oo pelannu piiitkään aikaan. helppoa netin kautta laittaa..ei tartte jonotella kiskal tai huoltsikal.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 23:50

Viimeisen 10 vuoden aikana ehkä kaks kertaa jääny lotot tekemättä. Eli kyllä veikkaillaan, mut oikeestaan pelkästään niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 00:52

EI LOTTOA JA KENOA,PUHDASTA VOITTOA TULEE JOKA VIIKKO

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 01:22

Lotto ja keno netin kautta aina voimassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 05:57

netin kautta lottoan viikottain, kenoa olen kerran pelannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 09:03

yks rivi/10 viikkoa netissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 11:02

en kumpaakaan.. olen voittanut tosi paljon lotosse .) kun en ole syytänyt rahojani siihen

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 07.02.2009 - 11:23

Elämässäni en ole tainnut ostaa yhtään lotto- tai kenokuponkia.. Täytyisi varmaan ruveta ostamaan jos vaikka sattuis osumaan kohdalle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 19:45

En lottoa koska en voittanut siitä yhtään mitään. Päätin, että sai riittää. :P
Kenoa en ole pelannut koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 20:57

kenoa ei lainkaan pelata, mutta lotossa on vakkari rivit, joten joka viikko....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 11:07

Lottoan noin kerran kuussa,mies taitaa tehdä meille loton joka viikko,ainakin lähes.Kenosta en ymmärrä mitään,en taida oikein uskoa voittamiseen ,joten ei tule kovin harrastettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 20:10

kenoa useammin eli noin 2 kertaa/kk ja lottoa en juurikaan muutaman kerran tulee sillon tällön jos muistaa ja on sillä hetkellä liikenteessä