Verkon diagnostiikka?

..tuli sellanen juttu et .. ¨Tietokone on käynistettävä uudelleen, jotta verkkoyhteyden palauttaminen onnistuu.¨
käynnistin uudelleen enkä enään pääse sillä koneella nettiin, miksi? ja miten pääsisin taas?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.02.2009 - 19:23

kuulostaa ihan siltä että kannattais ottaa yhteys johonkin alan ammattilaiseen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.02.2009 - 21:54

Ei noin lyhyeen kysymykseen voi kukaan vastata.
Kerro mitä olit viimeksi tekemässä ? Muuttanut verkkoasetuksia ?
Puhut verkosta ja netistä, mihin verkkoon ? soittomodeemilla, ADSL, kaapeli, WLAN ?
Mikä käyttöjärjestelmä Linux, Mac, Win95, 98, XL tai... ja millä ohjelmalla yrität verkkoon ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.02.2009 - 22:03

XP on ja kai ne verkkoasetukset muuttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 22:22

Tarkista verkkoasetukset ja tilit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.02.2009 - 22:40

Mutta, jos yritän ennustaa esim. WinXP

Katso esim. Verkkoyhteydet sivulta: Lähiverkkoyhteys tai 1394-yhteys tai WLAN verkkoyhteys.
Siellä on myös: "Verkon vianmääritys" ja "Määritä koti- tai pienyritysverkko" ym.

Tai "Verkkoympäristö" sivuilta mitä siellä näkyy ?

Tai Internet Explorer_7: Työkalut / Internet-asetukset / Yhteydet jne.
tai Työkalut / Yhteyden vianmääritys...

Ohjeetkin löytyy:
IE_7 Ohjeet / Sisällys ja hakemisto:
joko "Kirjoita etsittävä hakusana"

tai esim.
Internet Explorerin oletusasetusten palauttaminen
Internet Explorerin oletusasetusten palauttamisella tarkoitetaan Internet Explorerin asetusten palauttamista asennuksen aikaiseen tilaan. jne...

Onnea ja Sisua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 00:56

PITKÄ OLI OHJE,palauta tietokone 2 päivää taaksepäin ,siihen aikaan kun kaikki oli kunnossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.02.2009 - 22:32

ja miten se onnistuu? :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.02.2009 - 22:34

taisin silloin juuri ne oletusasetukset palauttaa ja sen jälkeen ei ole netti toiminut. viruksen löysin ja poistin.