Ottakaapa kantaa.Onko tämä kylmäpäinen ammattilainen Tosi sankari? Arvostan moista suoritusta!

Lisätty: 06.02.2009 - 19:07

Jostain syystä nää linkit ei aina aukee??? Mutta siintä asiasta on kyse!

Lisätty: 06.02.2009 - 19:30

Aukeisko tää www.iltasanomat.fi/uutiset/u...id=1641550

Avainsanat: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200902069041800_ul.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.02.2009 - 21:12

Varmaan tuossa oli enemmän onnea että oli se joki hollilla.
Eiköhän jokainen lentäjä olisi tehnyt tuossa tilanteessa saman ratkaisun.
Hermoraunioita ei ole ohjaamassa koneita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.02.2009 - 18:22

Hän teki työnsä, ja monen onneksi teki sen poikkeuksellisen hyvin. Ammatinvalinta osunut kohdalleen. (Se sankaruus on sitten vähän määrittelykysymys)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 18:40

aina ihmishenkien pelastaminen on sankariteko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 18:41

En tiedä mistä on kysymys linkki ei avautunut miulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 18:47

Ei se aukea minunkaan koneellani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 18:48

Jos kysymys on lentokapteenista, hän on rautainen ammattilainen : )
Minullakaan ei linkki auennut : (

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 19:19

Toivoisin itsekin tekeväni työni yhtä hyvin ja sydämmellä kuin tuo lentäjä sankari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.02.2009 - 19:24

Ei auennut linkki, joten en tiedä mistä kysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 19:44

Valitettavasti ei aukee, mutta luin edellisiä ja kaikki veikkaa sitä lento kapteenii ja olen samaa mieltä, että alansa ammattilainen on se mies!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 21:07

Ihan oikea sankari minun mittapuun mukaan. Tilanteesta olisi voinut panikoimalla kehittyä suuronnettomuus, mutta raudan luja ammattilainen näytti taitonsa ja säilytti hermonsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 21:21

Taitaa olla kyseinen henkilö erittäin hyvä työssään. Eikä rohkeudenpuutteesta tai huonosta hermojenhallintakyvystä ainakaan voi syyttää! Itsekin lentäisin mielelläni hänen kyydissään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 22:39

Tosi hieno juttu, mutta sankaruuteen kyllä ainakin minun kielenkäytössäni liittyy vähän muutakin.

Tässähän ei lentäjällä ollut itsensäkään kannalta parempia vaihtoehtoja olemassa, joten siitä puuttui se epäitsekkään uhrautumisen elementti, joka mielestäni aina on läsnä oikeissa sankariteoissa.

Toisaalta siinä mielessä kuin jonkun hiihtokilpailun voittajaa kutsutaan 'Salpausselän sankariksi' niin toki tämäkin teko ylistyksensä ansaitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 23:02

Arjen sankari. Ammattilainen. Nostan hattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 00:05

tuollaisia ihmisiä pitää olla ehdottomasti enemmän,,pysyvät koneet paremmin taivaalla ja jos tulevat alas niin ainakin vauhdilla ja jotakuinkin turvallisesti (olosuhteisiin nähden)
hän on tosi sankari

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 01:08

Toinen aukesi .Tosi mies kerrankin toimessa ,näin pitää toimia jos osuu kohdalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 01:10

eipä aukea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 19:48

Mielestäni lentäjä teki hyvin työnsä. Eikä häneltä voi muuta odottaakaan. Sankaruus on tosiaan (kuten jo aiemmin oli todettu) jotain ihan muuta. Useinkaan matkustajat eivät tiedä mitään mitä lennon aikana tapahtuu. Hyvä lentäjä tekee matkasta vaivattoman tuntuisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 21:00

todella hieno suoritus, toivottavasti saa mitallin ja myös koko henkilökunnalle jokin arvostuksen osoitus..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 11:00

Sankari hyvinkin,ammattilaiset tekevät päivittäin sankaritekoja.Arvostus osaajille!