Vilnan hotelli, Panorama, onko kokemuksia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.02.2009 - 17:01

Vilnassa olen käynnyt useammastikin mutta Panoramssa en ole ollut. Sijaintihan on hyvä ja ainakin löytämieni esitetietojen mukaan ihan asiallinen perushotelli ja kun oli mainiinta remontista 2006, niin varmaan kuntokin on ihan tyydyttävä.

__

Panorama Hotel
Kohtuuhintainen hotelli Rautatieaseman vieressä, Vanhan kaupungin reunalla.
Hotelli Panorama on kohtuuhintainen hotelli Vilnan vanhan kaupungin laidalla ja aivan rautatieaseman vieressä. Remontoitu vuonna 2006. Hotellissa on vastaanotto, aula ja ravintola, josta näkymät Vilnaan. Business centre ja konferenssitilat. Pysäköintimahdollisuus lähellä hotellia. Kaikissa huoneissa on suihku/wc, hiustenkuivain, puhelin, kaapeli-TV, minibaari, tallelokero ja keskuslämmitys. Osoite: Sodu str 14, Vilna, Liettua

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.02.2009 - 16:46

Eipä ole Vilna Pano Raamassa tullu käytyä, mutta luulen että ihan ok luukku!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 11:38

"Kokemukset Gintaraksesta/Panoramasta ovat vuodelta 2004, jolloin hotelli valittiin keskeisen sijainin ja edullisten hintojen takia. Neljän hengen huoneissa yöpyminen maksoi siihen maailman aikaan n. 13 €/yö/nuppi. Taksikuskin mielipide Gintaraksesta oli ihan sujuvalla suomella lausuttu "paska hotelli".

Hotelli oli kerrosvahteja lukuunottamatta tyylisuuntaukseltaan neuvostoliittolainen. Sisustukset 60-70-luvulta. Hissi jäi jumiin, ovien lukot eivät toimineet, huoneissa oli myös toinen WC, josta pytty oli varastettu. Periaatteessa kyllä täytti virkansa erinomaisesti. Paikalliset kerääntyivät 2. kerroksen tasanteelle "vetämään keittoa" ja sauhuttelemaan. Ala-aulassa oli valuutanvaihtopiste.

En muista kuuluiko hintaan aamupalaa, mutten muistaakseni sellaista nauttinut yhtenäkään aamuna. Samassa talossa oli vielä kesällä 2003 neuvostohenkinen ravintola (ei stalovaja!), josta sai erittäin edulliseti hyviä pihvejä ja muita perusmättöjä. Palvelu oli ystävällistä ja tarjoilijattaret muutenkin mukavia. 2004 ko. restaurantti oli remontissa. Varmaankin nykyään siinä toimii jokin EUvostohenkinen ja mitään sanomaton kallis kuppila, josta saa huonoa palvelua ja tunnelman pilalle. Pihalla on muuten mäkmökkönen, josta voi mattimyöhäiset käydä nauttimassa ravitsevan aamupalan. Asemat 200m päässä."

Lähteet:
keskustelu.suomi24.fi/matkai...0017970624