Tietääkö joku mistä kannattaa ostaa lentolippu Las Palmasista Helsinkiin. Siis yhdensuuntainen?

Joku väitti ostaneena suoraan Aurinkomatkoilta kuukautta aiemmin edullisesti? Mielestäni ei onnistu, kun pitää aina laittaa Suomesta lähtö?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.02.2009 - 15:55

Voi hyvänen aika kyllä onnistuu! Olen itsekin vielä täältä veilä menossa kotiin ja lipusta ei ole tietoakaan, kaikki aikanaan. Edellä on monta hyvää vinkkiä kuin saat lipun kotiin, joten ei muuta kuin etsimään lippua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.02.2009 - 12:56

FINNAIRILLA TAITAA OLLA TARJOUS 260E

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 12:59

On niitä sellaisiakin tarjouksia, että tulolippu suomeen maksaa ?? euroa. Kannattaa kysellä matkatoimistoista : )
oisko apua sinulle: www.kuumat.com

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 06.02.2009 - 13:46

Varmaan lomalennot ovat edullisempia kuin reittilennot, jotka tulevat monen mutkan kautta. Sinuna katsoisin mm. aurinkomatkojen, tjäreborgin ja finnmatkojen "pelkkä lento" hintoja. Menopaluu saattaa olla edullisempi kuin pelkkä meno tai paluu, joten kannattaa kysellä myös meno-paluu lippuja, ja jätät vain käyttämättä toisen. (Tässä tapauksessa muista ilmoittaa matkatoimistolle kumman lipun käytät)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 14:23

Kokeileppas Napsun oma lentohaku, hakee monet firmat yhdellä haulla. Siitä minä alottaisin, nyt kun täällä jo olet.

www.napsu.fi/matkailu/lennot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 16:19

Itsellä hyviä kokemuksia sivustosta www.suprsaver.fi