Tervehdys! Mitä pidätte avantouinnista ?Itse olen siihen täysin "hurahtanut".

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.02.2009 - 13:33

Eihän vesi ole koskaan liian kylmää.Se vaan saattaa tuntua siltä, eli aina kun mahdollista.

Kysyjän kommentti

Hyvin vastattu :o)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.02.2009 - 12:11

Ei minusta ole avantoon menijäksi. Kyllä sitä kovasti kehutaan hyväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 12:14

Kyllä minä olen käynyt ja kovasti pitänyt, on niin hyvä ja raukea olo sen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 12:19

Minä en voi mennä avantoon ollenkaan lääkärin määräys,en ole muutenkaan kylmän veten ystävä.Mikäs siinä jos se on mukavaa,tunnen muutamia henkilöitä jotka käy avanossa,ja ovat kehuneet kovasti sitä uintia avaannossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 12:31

Jo ajatuksin kauhistuttaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 12:33

Jossain vaiheessa kävin avannossa, mut nyt se on jäänyt : ( olen vähän sellainen lämpimän ystävä : )
Tällä hetkellä toivoisin vaan lämminvesiallasta ja aurinkoa : ) on niin kauhian kylmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 06.02.2009 - 12:49

Hrr.. Kerran olen kokeillut ja varmaan viimeiseksi kerraksi jäi. Piristi ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 12:50

Kyllä sekin pon aikanaan koettuna ja varsin positiivien homma se on!
Mutta nykyään ei ole sellaisia mahdollisuuksia täällä lämpimässä Puerto Ricossa.
Pore allas on kyllä nykyään käytössä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 12:50

PÄÄSISIKÖ SITÄ SAMAAN TUNNELMAAN JOS TEKISI STYROXIIN REIÄN JA SUKELTAISI SEN KAUTTA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 14:24

Kaksi talvea olen käynnyt säännöllisesti, nyt ei ole mahdollista. Kun on tuo mikä nyt pakkasta (-15C), niin vesi tuntuu jopa lämpimältä. Suosittelen ainakin kokeilemaan ennen kuin toteaa että eipä ole minun juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 14:49

en mee alle 23? veteen ollenkaan :)
Olen joskus kokeillut yllytyshulluna ja lihakset kramppaa ja palelee koko illan.. ei kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 15:53

Muutaman kerran talvessa tulee käytyä, ihan kivaa muttei ole intohimoksi muodostunut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 16:24

Pari kertaa on tullut käytyä avannossa ja tykkäsin kyllä kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.02.2009 - 16:45

Pari talvea kävin säännöllisesti ja se oli suurenmoisen ihanaa. Se todella pisti veren kiertämään ja piristi. Nykyisin en pääse, kun ei ole mahdollisuutta. Lähin paikka jossa voisi käydä, on niin kaukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 18:10

Kunhan pääsee lämpimään saunaan jälkeenpäin, niin kyllä minulle kelpaa. Täytyy tosiaan muistaa lämmitellä hyvin avannon jälkeen. Ja ai että, kun veri kiertää ja kihelmöi. Ja muistakaa sukat jalkaan avantoon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 20:00

Hytisyttää jo pelkkä ajatuskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 20:29

En ole kokeillut, eikä kyllä hirveästi innosta jääkylmään veteen meneminen. Joskus uimahallissa olen napaa myöden käynyt kylmävesialtaassa ja sekin oli jo tarpeeksi hirvittävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 22:02

mummo kävi avannossa joka päivä (siis talvisaikaan) 96 vuotiaaksi asti, katson että se riitti parin sukupolven ajaksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 00:17

Kerran kokeillu, jää viimeiseksi kerraksi vaikka väittävät että ei se ensimmäinen kerta koukuta vaan vasta ne seuraavat. No tuskin tulee minun kohdallani niitä seuraavia kertoja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 20:23

Avantouinti on terveellistä. Tuli kokeiltuakin joitakin talvia sitten, mutta se jäi kun matka avannolta kotiin pisti palelemaan. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 08:51

Nuorena kävin aika usein,joitain talvia säännöllisesti.Kyllä siitä tuli mahtava olo ja terve talvi.Nyt riittää lumihangessa pyörähtely saunasta silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 17:08

vielä ei ole tullu kokeiltua mut houkutus olis kova. Täytyy laittaa korvan taa ja muistaa joskus pulahtaa jäätikköön

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 12:52

en oo kokeillu