Oletteko miettineet tämän viikonlopun menua,mie en ole ja siksi kyselenkin.

Antakaa hyviä vinkkejä nyt miulla lyö tyhjää siinä kohdassa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.02.2009 - 09:12

Taas työviikonloppu, joten tein eilen ison satsin karjalanpaistia jossa hirveä, possua, sipulia, porkkanaa ja lanttua. Sit vaan pottuja keitellään, salaattia ja puolukkahilloa. Jälkkäriksi keitin just karpalokiisselin, jota syödään vaniljakastikkeen kaa.
Jos oisin ollut vapaalla huomenna oisin keittänyt kalakeiton, kahdesta kalasta+porkkanaa kuutioina sekaan. Liemeen tietysti kalaliemikuutiot ja vähän ruokakermaa valmiiseen keittoon, kuumennus ja runsaasti tuoretta tilliä päälle.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,herkullisimmalta kuulosti tämä sinun menuusi,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.02.2009 - 08:59

Tänään broileria ja riisiä, huomenna paistettua lohifilettä perunamuusia, sunnuntaina naudanpaistia ja koko perunaa. ollaan lähdössä aineksia juuri hakemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 09:09

Uunissa lohta, perunamuussia (tai kokoperunoita) tillikastiketta : ) Nammmm... ihanaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 09:14

Tänä viikonloppuna kaikki kannetaan valmiina eteen, ei tarvitse miettiä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 09:44

tänään lihakasvispata, huomenna päivällä pellinen pitzaa, punajuuripaistos ja sienikeitto..pitza on vähän niinku yöruokaa, kun synttärillä syödään 2 kertaa, mutta yöllä huikoo kuitenkin niin siloin on varalla ja sunnuntaina onkin juhlien jälkeen suolaisen nälkä, niin janssoninkiusausta..punajuuri ja vihersal. niin ja kysymys kuuluukin milloin ehdin laihtuu, no ens viikol taas..heh..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 10:14

Päiväreissu lauantaina Savonlinnaan ja ulkoruokintaa sen osalta, mitä ja missä sen aika näyttää...
Tee tonnikala/kana salaattia, on kevyttä ja maittavaa. Kyllä silläkin saa nälän karkoitettua joksikin aikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 10:20

tänään eilisen tähteitä huomenna kalaa sunnuntaina kanaa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.02.2009 - 10:26

Ei ole vielä selvillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.02.2009 - 10:42

Menuta en ole vielä kovin tarkkaan miettinyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 11:07

lauantaina menen ystävättäreni kanssa vähän jottain kivaa.. käydään syömässä yhdessä. Kotiväki tehköön mitä tahtoo:) su, en tiiä vielä. Jotain mahaa täyttävää varmaan:) muistetaan nalle puhia..."vaikka oli kauhean ihanaa syödä hunajaa, oli kuitenkin hetki juuri ennen syömisen alkamista parempi kuin itse syöminen."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 11:16

Tänään,broileria ja mokkoa,lauantaita en tiedä,saavat toiset kokata,sunnuntaina kyljyksiä ja riisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 11:28

Kalaa laitan, mutta en vielä osaa sanoa miten. Pitää kuunnella perheen toiveita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 11:31

Nyt ei mummi jaksa tehdä ruokaa. Katsotaan miten viikonlopusta selvitään. Minulle ei ruoka maista nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 12:12

Kyllä on kalaa jossakin muodossa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 13:05

kuhan pääsee nälissään jollekin kattilalle,niin kaikki hyvin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 15:59

Ostin jauheliha, josta keittoa. Ja kanarisottoa sunnuntaiksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.02.2009 - 16:41

Teen juuri lihasoppaa, ja sitä syön vielä huomennakin. Sunnuntaina ehkä paistettua lohta lisukkeineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 17:54

pyöräytin äskön ison vuoallisen kaalilaatikkoa ja se riittää kyllä koko viikonlopux. joo ja jälkkärix makean nälkään tein mokkapaloja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 00:20

Taitaa olla ulkona syömisen paikka. Viikolla kun sai/joutu ruuat tekeen niin eiköhän se riitä tälle viikolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 00:54

Mies tuo kalaa järveltä, kalaruokaa tiedossa. Tai jos ei tule, kaivan pakastinta ja tulee ylläriruokaa.