miehet, oletteko tunteneet syrjintää, näin tasa-arvon aikaan...?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.02.2009 - 00:48

Arvaatkaapas vaan arvon miehet, tuntuuko esim. "kiintiönainen" hyvältä meikäläisen korvissa. Kyllähän jokainen haluaa mennä omilla ansioillaan eteenpäin, ei jonkun kiintiön varjolla.

Ja kyllä hyvät tavat vielä pätevät tasa-arvon aikanakin. Ei tasa-arvo tarkoita, että olisimme samanlaisia kuin miehet. Meissä on se vissi ero, jonka perään miehet hinkuu, se "Naisen tuoksu".

terveisin nimerkki Mistä ne pahat ämmät tulevat

Kysyjän kommentti

nin miehet juuri näin kuin lennu sanoopi....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.02.2009 - 08:55

kyllä ainakin kerran 'kiintiönainen' on kiilannu ohitseni, kestin sen kuin mies enkä pillahtanut itkuun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 11:30

En anna itseäni syrjiä, enkä kuulu muutenkaan näihin "maanhiljaisiin" ,joita saa kohdella mielensä mukaan. Minulta tulee reipas palaute kovalla äänellä aina tarvittaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 12:18

No varsinaista syrjintää en osaa sanoo, mutta onhan sitä kaikkea aina sattunut jolloin katsoo pikkuisen perään, että oliko tuo nyt tarpeen mennä niin! Kyllähän naiset osaa sen taidon, mutta en ole niin herkästi perää antava, jotta se olisi ongelmana minulla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 12:23

Ei mitään ongelmaa ,jotkut ovat kiilanneet jonossa mutta tuli sanottua ei mitään kiilaamista tasa arvon aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 13:03

kyllä naiset meinaa vallata istuinpaikat,kaikki eivät luovuta paikkaansa ilman sanomista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 17:59

Juu, ja tytöt pääsi ilmaiseksi kapakkiin, kun multa meni maksu. Armeijaankin jouduin, vaikka silloinen tyttöystävä ei. Miestenvallassa sai sentään joskus tanssia...:[
Eivät auo ovia ja pahimmat tuppaavat teitittelemään, minua - nuorta miestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 21:53

kyllä, tasa-arvovaltuutetun taholta, se ajaa vain naisten asiaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 20:27

Naisena voin sanoa, että kaikessa täytyy ylittää itsensä jotta olisi edes huonoimman miehen tasalle arvostettu. Että se siitä :P