Katsoitko silminnäkijän? Hyvät uskovaiset siellä pikkuisen heitti kivillä palestiinalaisia. Oliko oikeutettua?

Uskovaiset ajatelee vain rauhaa ja rakkautta? No huh huh...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.02.2009 - 05:51

Sota ei ole oikein missään muodossa missään. Juutalaisten ennemmistö ei tunnusta Jeesusta. He eivät ole kristittyjä, jos viittaus rakkaudettomiin uskoviin tarkoittaa heitä.

Israel on tosiaan luvattu maa, sillä se on vuosikymmenten aikaan luvattu milloin millekin maalle.
Ongelma on niin monimutkainen, että minulla ei ole viisautta asettua kummankaan puolelle.
Nyt kun Obama on presidentti, odotan miten hän muslimina asettuu kuvioihin.

Lisätty: 17.02.2009 - 00:31

Pahoittelen virhettäni Obamasta. Hän ei ole muslimi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.02.2009 - 23:39

"Juutalaiset" ne ne vasta onkin sekopäitä, Palestiinalaisia sentään ymmärtää
- jos Venäläiset miehittäisi Suomessa kaikki parhaat viljelysmaat, niin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 00:22

En katsonut, mutta tietenkään ei ole oikeutettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 02:59

Kyllä se on kummatkin viallisia siinä ongelmassa ja syytä on kummissakin osapuolissa ja ovat kuin pikkulapset ,kun pitää kostaa jokainen isku mikä toiseltä puolelta tulee! On naurettavaa kun sitten vielä Usalla on sormet pelissä!
Niille pitä antaa vain pesäpällomailat ja niilä ratkoa ongelmansa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 07:08

Katselin ja ajattelin asioita molempien kannalta ja kiukku nousi, miksiköhän juutalaisia aina vainotaan ja itsekö ovat niin pulmusia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 09:24

Siinä kahinassa ei ole ollut mitään oikeutettua enää vuosikymmeniin, kaikki osalliset vähintään yhtä syyllisiä kuin vastapuolikin, ja muu maailma ruokkii ja rahoittaa kaikkia osapuolia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 10:59

Israeliin ja juutalaisuuteen on tyrha sekottaa uskontoa. Sen kauempana tosi uskosta ei voi olla kuin he ovat, Jotkut ajattelee, että he ovat edelleen "luvattu kansa" ja pXXXX sanon minä. Jopa Raamatussa sanotaan, että Jumala hylkäsi heidät kansanaan kun tappoivat Jeesuksen. Eivät tänä päivänäkään siellä usko Jeesukseen. Helluntaina v 33 , siirrettiin "Jumalan kansa" "titteli" kaikille kansoille. Alettiin koota ihmisä kaikista kanosita "JUmalan Isreliin" ja sen jälkeen mm paavali sanoi että, "totisesti Jumalassa ei ole puolueellisuutta vaan jokaisessa kansassa se joka on hänelle otollinen... jne"

Lähteet:
Raamattu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 13:12

EN KATSONUT,,kivien heitto sielläpäin koko kansan harrastus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 16:18

Hienoa - Napsulaisissa ei näytä olevan yhtään kiihkouskovaista.
Vain järkeviä kannanottoja, enpä olisi uskonut.
Luulin kyllä, että nytpä sohaisit k-pesään, mutta ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 18:26

Lennu: Obama ei liene muslimi, mutta se onkin jo toinen juttu.
Itse kysymykseen: Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 20:29

Katsoin sen silminnäkijän. Tuli mieleen se Haaparannan lähellä asuva romaniperhe. Samanlaista oli käytös noilla siirtokuntalaisilla. Mistäs päättelit niiden olevan uskovaisia? Ei ainakaan käyttäytyminen sellaiseen viitannut. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 09:03

Katsoin osan ohjelmasta,tekee surulliseksi,nähdä miten pian joku kansa voi unohtaa kärsimänsä sorron ja vainon,ja alkaa sortaa toista.Siellä tämä on ollut jo pitkään meneillään.Tässä on sellainen asia käynnissä,että siitä on pidettävä uskonto kaukana.