misssä mennään

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.02.2009 - 21:00

Tässähän myö istutaan ja ihmetellään : ) ja mennään koht unten maille! : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.02.2009 - 21:04

Kotona - onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 21:06

Aukaise silmät ja katso. Jos olet liikkeellä jollain kulkuneuvolla, niin suosittelen pitämään silmät auki ja pitämään sijainnin hallinnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 21:12

Eiköhän kaikki ole vähän varuillaan ja odota mitä tuleman pitää. Mieltämme painaa lama ja sen ilmiöt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 21:14

Tarkoitatko sitä jääkiekkopeliä jonka tulosta tuolla aiemmin kysyttiin?
Mennään tilanteessä 3-5 hieman ennen loppua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 21:19

Ainakin mie menen töihin aamulla lumeen kahlaamaan asentamaan ns. rivitalojen välisermiä, siinä sitten mennään.oli pakkasta tai ei, täällä on nimittäin paljon lunta. Mennään vaan.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2009 - 21:23

Samalla vaivalla olisit voinut kysyä mikä maa, mikä valuutta. En tiedä missä menet, mutta koita päästä kotiin ja nukkumaan.
Minä taasen olen kotona, katson telkkaria, ja kirjoittelen sulle vastausta kysymykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 21:25

Sen verran voin selventää, jotta nyt mennään Napsussa.... heeee...räää...tyyyysss...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 21:55

ehtoo puolella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 21:57

Jaa minä meen karaoketta laulaa ja muut tekee varmaankin peiton alle menoa jo tähän aikaan, mutta on hyvä kun on kelle pari tuntii jäljessä!!!!!! Pappa Tunturi baariin Puerto Ricossa kanarian saarilla siellä jytää karaoke !!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 22:33

syvällä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 01:18

eskyskissä taidetaan olla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 06:36

pitäs lähteä hakeen moottoripyörä huollosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 07:46

tämä olikin eile3n, mutta minä meinaan kohta puoliin mennä kauppaan.., kuhan aamu valkenee..joten hyvää huomenta napsulaiset ja samalla toivotan hyvää viikonloppua !

Lisätty: 06.02.2009 - 08:00

ai siin olikin kyssäri taiteest ja kulttuurista, no siihen en kyl osaa vastat..:(

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 06.02.2009 - 09:38

töissä mennään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 12:41

Ei nyt oikein yhtään missään... sisätiloissa ollaan. Vasta vähän myöhemmin eli illansuussa mennään ja viikonloppuostoksille.

Lisätty: 12.02.2009 - 10:49

Nyt mennään tilanteessa että synkin/pimein talvi on voitettu. Illasta ja aamusta on jo huomattavsti valoisampaa.