Mikä on paras matkamuistosi??? Entä minkä hintaisella lomalla yleensä lähdet matkalle?

?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.02.2009 - 19:53

Laitetaan vaan yksi...
ROSKILDE FESTIVAL-96

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.02.2009 - 19:38

TÄLLÄ HETKELLÄ 4 VAIMON TAPAAMINEN,,LOMAT EI SAA OLLA RAHASTA KIINNI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 19:49

Parasta on vaikea eritellä, mutta nyt lähden 28.2-09 Lanzarotelle 2 viikoksi vaimoni ja ystävättäreni kanssa ja matka maksoi kaikilta yhteensä 3003 euroa. Tuli juuri tänään postissa liput ja ovat tässä käsillä.
Voitin eräässä senttihuutokaupassa 2000 euron matkalahjakortin ja siksi ostin matkatoimiston matkan, vaikka normaalisti ostan itse kaikki netistä, mutta nyt piti käyttää tämä kortti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2009 - 20:02

Niin paljon hyviä matkamuistoja, ettei niitä voi eritellä. Ja matkan hinnan määrittelee kohde. Kauemmas maksaa enemmän tietysti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 20:07

jossain Kitisenmutkassa rantanuotiolla yötä odotellessa, sitä joka ei koskaan tullutkaan ...
hinta määräytyy sen mukaan mitä kulloinkin on siihen tarkoitukseen uhrattavissa, ei ole ollut ongelmia saada kaikkea menemään (300 -3000)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 20:13

Paras on ollut Kristina Reginan matkat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 20:32

Kyllä nyt täällä kanarialla on erittäin hyvä olla, vaikka emäntä lähtikin takaisin kotiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 20:45

Häämatkalla Portugalissa : )

Lisätty: 05.02.2009 - 20:47

Mut nyt jos lähetään reissuun yhdessä matka voi maksaa 1500-3000 euroa.
Voisin lähtee Mauritiukselle : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 21:01

1400 Euroo matkat kahdelta viimeks. Ja hyviä muistoja riittää, paras on vielä toivottavasti kokematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 21:48

hyviä matkamuistoja todellakin riittää, mutta sanotaan nyt yksi parhaista..hmm..tuntuu et oon johonkin kysymykseen jo vastannukki saman...hmm..no kuitenkin..elävän tiikerin kanssa samaan kuvaan ja koskea pikku vauva tiikeriä thaimaassa. mahtava:) hinta haarukka matkalle 1000-1500euroa...plus tietty käyttö raha matkalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 22:28

äkkilähtöjä mahdollismman edullisesti.. paras matkamuisto? hmm..harrastan aika vähän muistoja kun mulla on hyvä muisti muutenkin. Mutta ehkä .. ostin paljon vaatteita Intiasta, se on sellaine hyötymuisto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 00:28

Parhaita muistoja ovat monet ottamani valokuvat. Uskon, että matkasta jäisi jälkeenpäin paljon hämärämpi mielikuva ilman valokuvia. Paras matka on ollut ihan ensimmäinen ulkomaanmatkani, joka suuntautui Egyptiin - kaikki oli vielä niin uutta ja outoa ja ihmeellistä :) Hinnasta en osaa sanoa kun se riippuu niin paljon kohteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 01:25

Ensimmäinen ulkomaanmatka Kööpenhaminaan, kyllä maailma oli iso ja ihmeellinen

rahaa kuluu pyöreesti 1000 €/henk/viikko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 07:56

Kun matka ja paikka vaikuttaa mieluiselta niin hinta on usein sivuseikka. Parhaimmat matkamuistot ovat mielestäni valokuvat, oikein säilytettyinä ne ovat lähes ikuisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 08:07

Hää matkalla kanadassa 3 kuukautta.Se on parasmatka,1000-3000€ varaan matkalle tai en lähde mihinkään jos ei oo tuonverran laittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 08:09

Ehkä paras ja onkin toi viipurinjuoru jota olen kasvattanut viime kesästä asti ja jonka alun otin viipurinlinnasta ja viipurin rautatieasemalta...matkoilta on jäänyt hyviä muistoja ja hauskoja valokuvia...viimeksi rahaa meni 1000e 2 henk ja sisälsi matkat, niin ja laivamatkakin oli joulun tienool ja sinne ei mennyt kuin 150e tuliaisiin..1henk...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 11:24

Inarinjärven rannalla luin asuntoautossa eikä aurinko laskenut lainkaan. Aurinkoja oli monta, yksi loisti taivaalta ja järvi heijasti myös aurinkoja. Näky oli äärimmäisen kaunis. Luin koko yön.

Rahasta en osaa sanoa. Se menee mikä menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 00:13

Paras matkamuisto yleensä tyhjenee liian äkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 13:18

Parhaita matkamuistoja ovat muistot matkoista ja niitä on paljon. Huonoa matkaa en muista tehneeni ja valinta helpottuu koko ajan mitä enemmän asiaa harrastaa.
Hinta ei määrää minne menee, asian ratkaisee ihan muut kriteerit eli paikkakunnan kiinnsotavuus, kulttuuritarjonta ym. En myöskään pysty vastaamaan jos joku kysyy, mikä siellä oli hintataso. Hintoaj tiirailemalla en matkaani pilaa. Tietysti kun lukee esim. ruokalistaa ja hinnat ovat ylikorkeat paikan ulkoisen tasoon nähden, silloin kyllä vaihdetaan paikkaa. Ei siitäkään kokemusta ole mutta sattumoisin joku saattaa kysyä mikä oli hintataso... sitä kysymystä ihmettelen.