Missä tilaisuuksissa voi pitää pikkutakkia ja farkkuja? Tai siis millaisissa tilaisuuksissa vielä kehtaa...

Avainsanat: pukeutuminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.02.2009 - 19:51

Mielestäni se on siisti yhdistelmä mihin vaan - pukupakkoja on nykyään aika vähän ja parempi niin. Ne tilaisuudet on jotenkin paljon jäykempiä jo senkin takia että puolet porukasta irvistelee vaatteissa jotka ovat olleet viimeksi päällä kolme vuotta sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.02.2009 - 19:18

jos ei ole presidentti paikalla voi pitää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 19:21

Jos ei kutsussa lue Black Tie niin kyllä silloin aina muuten farkutkin käy kunhan ovat siistit. Se kraka taitaa olla enemmän pakollinen vielä nykyäänkin ainakin meillä Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 19:36

pressan vastaanotolla ja pyjama-partyissä vaikuttaisi tyylirikolta, muuten käy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2009 - 19:54

Melkein missä vaan. No hautajaisiin en laittaisi niitä farkkuja, paitsi jos ovat mustat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 20:05

Minun työasuni on joka päivä farkut, nappipaita, solmio ja pikkutakki . minusta yhdistelmä on sopivan huoliteltu ja silti rento.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 20:05

Lukisin kutsukortin ja toimisin sen mukaan.Farkut ja pikkutakki näyttävät käyvän hyvinkin. Katsoin Idolsin loppukisan. Naiset olivat melkein iltapuvuiksi sanottavissa luomuksissa ja miehet farkuissa.

Ne farkut eivät tainneet olla ihan mitä laatua tahansa.

Lisätty: 06.02.2009 - 06:09

PS. Unohdin täysin napsuttarien mielipiteen. Tiukka perä näyttää varsinkin farkuissa hyvältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 20:17

Synttäreillä ja vaatimattomissa kemuissa.Häät ja hautajaiset eivät ole sopivia tuohon pukeutumiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 21:03

Joka kerta kun lähtee lähikuppilaan ryypylle. Voi kai sieläkin käydä muussakin kun tuulipuvussa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 21:52

Tuolta löydät virallisia pukeutumisohjeita:
www.teja.fi/pukeutuminen/37.html

www.jyu.fi/hallinto/viestint...hje/ohjeet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 22:26

ravintolassa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 00:17

yks kehtaa missä vaan, toinen ei edes pimeässä, aika vähän tiukkoja etikettejä enää on tai noudatetaan

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 06.02.2009 - 09:47

Kyllä mä sanoisin että hieman "merkityksettömillä" synttäreillä ja juhlilla (ei siis isoissa kemuissa), tavallisena baari-iltana.. yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 10:30

aikonaan veljen kanssa laitettiin puvut ja ravatit valkeat paidat päälle kun mentiin lehmän paskaa luomaan ulos lantalasta otadettiin vielä valokuvat siitä hommasta.Eli kaikia vaatteita voi pitää missä haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.02.2009 - 10:38

Yksityisissä tilasuuksissa voi, siistit farkut ja pikkutakki ok. Kutsussa sanotaan pukukoodi jos on virallismepi tilaisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 22:23

Nykyään asu on aika vapaa, mut tuossa yllä tuli monta hyvää vastausta : )
Itse ostin hyvän käytöksen kirjan ja luin sen ennenkuin menin illalliselle : )) Siitä oli apua! Myös pukeutumis apu tuli sieltä : )