mistä voisi löytää apua että osaisi tulkita kädestä elämää yms ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.02.2009 - 18:38

Se on aika mielenkiintoista, katsoa kädestä. Kävin erään meedion pitämän kurssin jossa tätä asiaa käytiin läpi.
Kirja on hyvä lukea ja jos joku joka taitaa sen homman neuvois vielä lisää. : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.02.2009 - 18:26

Lainaa kirjastosta kirja: Kädestä ennustamisen taito.
Muistelen sen olleen sen niminen. Kirjassa on yksityiskohtaiset ja selkeät ohjeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2009 - 18:29

Ei mistään. Jokaiselle polku annettu syntyessään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 19:20

ennustaja voisi auttaa ,katsoisi vaikka kädestä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2009 - 19:52

Saahan siitä kädestä katsoa, ja sepustaa itse tulevan elämänsä, lapsilukunsa ym. mitä siitä perinteisesti pystyy katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 20:09

HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ. Suosittelisin hakeutumaaan oikeaan työhön tai kouluun ja lopettamaan höpertämiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 20:17

En usko sellaiseen hölmöilyyn lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 21:10

Vieno Puustjärvi, ammattikirologi:

www.kolumbus.fi/vienopuustjarvi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 22:25

älä tuhlaa aikaa humpuukiin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 08:16

käyppä kirjastossa , josko sieltä löydät jotain, mutta älä siltikään usko , että osaisit täysin ennustaa, joten varauksella ja huumorillakin sen mitä kädestäs ennustat:)

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 06.02.2009 - 09:43

Kirjastosta löytyy vaikka kuinka monta opusta... Kokeile sieltä. Itse en usko tuollaisiin hömpötyksiin mutta kerro jos onnistuit ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 10:40

/www.angelfire.com/oz/voop87/...tml,tuolla näytti olevan jotain ensiapua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 13:00

"Humpuukia" koko touhu, hyväuskoisten ihmisten höynäyttämistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 20:55

Teneriffalla oli niitä työnvieroksujia rantakaduilla. Tekivät lettejä turistien päähän ja melkein pakottivat ostamaan jotain krääsää. Oliskohan tuo vähän samaa luokkaa. Sinne vaan, kyllä vielä sekaan mahtuu. Siinähän sitä samalla oppii. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 18:16

ennustajalta :D