pitäs löytää kiinalaisella merkillä nimet Roni-petteri Jokitalo ja Nella-Marie Jokitalo. osaisko kukaan auttaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.02.2009 - 18:29

Hippasen mietin miten tuo onnistuisi. Itse marssisin esim. kiinalaiseen ravintolaan, jossa työntekijät osaa sekä kiinaa että suomea ja pyytäisin kauniisti kirjoittamaan nimet kiinaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.02.2009 - 18:54

En nyt kirvelläkään löydä, mutta tiedän että sellainen nettisivu on tai ainakin on ollut, jossa suurimalle osalle suomalaisiakin nimiä oli valmiit merkit ja jos omasi puuttui, sait sen tilattua (parissa viikossa sain omani) ja tämä oli ilmaispalvelua . Jos joku tietää/löytää nämä sivut olisi kiva kuulla.

(pari vuotta sitten haeskelin noita merkkejä, koneen vaihdon yhteydessä osa linkeistä katosi, tämä siinä mukana)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 19:27

VOITHAN SINÄ NE ITSEKKIN KEKSIÄ,MIELIKUVITUSTA VAAN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 21:04

Osaatko kertoa näiden etunimien merkityksen,jos osaat sen jälkeen on helppo kysyä keneltä vaan kiinan kielitaitoiselta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 20:58

Suomessa asuu paljon kiinalaisia. Voisit pyytää apua joltakulta. Monethan jo opettavat kiinan kieltäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 18:19

pyydä kiinalaiselta apua :)